رایانه‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هک شدند

شرکت امنیت سایبری سِکیولرت رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هکرها توانسته‌اند با ارسال بدافزار به رایانه‌های وزارت جنگ اسرائیل دسترسی پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، یک شرکت امنیت سایبری صهیونیستی به رویترز گفته که هکرها با ارسال ایمیل‌های مخرب حاوی بدافزار Xtreme RAT به رایانه‌های وزارت جنگ اسرائیل دسترسی پیدا کرده‌اند.

یکی از کارشناسان این شرکت اذعان کرده که در اوایل ماه جاری، هکرها کنترل 15 رایانه از جمله اداره عمران اسرائیل را به دست گرفته‌اند که بر مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی توسط اسرائیل نظارت می‌کردند.

یک منبع ناشناس نیز به رویترز گفت که این شرکت‌ها درگیر تهیه زیرساخت‌های دفاعی رژیم صهیونیستی هستند.

به نظر می‌رسد که این حمله از سرورهای آمریکا سرچشمه گرفته باشد، با این حال کارشناسان متوجه برخی از شباهت‌ها با حملات قبلی شده‌اند و می‌گویند که به احتمال زیاد هکرهای فلسطینی در پشت این حمله سایبری قرار گرفته‌اند.

هنوز مشخص نشده که هکرها به چه اطلاعاتی دست یافته‌اند اما این شرکت اسرائیلی بر این باور است که آن‌ها  چند روزی می‌شود رایانه‌ها را هک و آلوده کرده‌‌اند.

سایبربان آورده است که Xtreme RAT یک تروجان دسترسی از راه دور است که به هکرها دسترسی کامل به سیستم‌های آلوده را می‌دهد؛‌ یک مهاجم قادر است با کمک آن به سرقت اسناد پرداخته یا هر کد مخرب دیگری را در سیستم اجرا کند.

تروجان‌های مشابهی در چندین حمله سایبری مختلف از جمله حمله به اداره پلیس اسرائیل، فعالان ضد دولت سوریه و دولت‌های دیگر مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  13  =  18