پرداخت غیر حضوری ٣.۷ میلیون قبض از سوی مشتریان بانک صادرات

درآذر ماه سالجاری ثبت شد:

بانک صادرات ایران در آذر ماه سالجاری حدود ٣ میلیون و ٦٦٤ هزار قبض خدمات شهری مشتریان را به صورت غیرحضوری دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور ارتقاء کیفی خدمات، جلب رضایت مشتریان و همچنین تسهیل و تسریع در ارایه خدمات بانکی، با راه اندازی سیستم‌های مکانیزه دریافت قبوض خدمات شهری اقدام کرده است.

براین اساس در آذر ماه سالجاری مشتریان بانک و دارندگان کارت بانکهای عضو شبکه شتاب از طریق دستگاه‌های خودپرداز، تلفنبانک (٠٩٦٠٢)، دستگاه‌های پایانه فروش، سیستم بانکداری اینترنتی و همراه بانک ٣ میلیون و ٦٦٤ هزار قبض را به صورت غیرحضوری و ٤١٠ هزار قبض رابه صورت حضوری دریافت نموده است.

گفتنی است که استفاده از سامانه‌های مکانیزه و الکترونیکی نقش برجسته‌ای درصرفه‌جویی هزینه‌ها، وقت و کاهش ترافیک و آلودگی هوا دارد و موجب جلب رضایت مندی مشتریان نیز می‌شود.

شایان ذکراست که دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران و کارت‌ بانکهای عضو شبکه شتاب به آسانی می‌توانند طی تماس با شماره (٠٩٦٠٢) مرکز صدای سپهر و یا با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز این بانک درسراسر کشور و همچنین عضویت درسیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات ایران قبوض خدماتی خود را به صورت رایگان پرداخت کنند.​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −  70  =