بانک توسعه تعاون یک بسته پولی تدوین کرد

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از تدوین و طراحی یک بسته پولی و مالی برای بخش تعاون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از دنیای اقتصاد محمدعلی سهمانی با اعلام این خبر گفت: امید است در قالب این بسته و در یک برنامه‌ زمانبندی شده نیاز اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاونی به منابع اعتباری برطرف شود. وی تصریح کرد: با تدوین و طراحی یک بسته پولی و مالی دستیابی اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاونی به منابع اعتباری مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های اقتصادی فراهم می‌شود.

رئیس هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون ایجاد انضباط مالی، برقراری توازن بین منابع و مصارف بانک و عرضه خدمات کیفی و مطلوب به مشتریان حقیقی و حقوقی تعاونی را از جمله برنامه‌های این بانک برشمرد.

به گفته وی، بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه‌ای و نوپا است که در چارچوب ماموریت‌ها و وظایف ترسیم شده خود اهداف مهمی همچون تامین مالی بخش تعاون، ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایت مالی از سرمایه‌گذاری‌های بخش تعاون و فعالیت‌های مولد اقتصادی را با پشتیبانی از شرکت‌های تعاونی برعهده دارد.سهمانی بانک توسعه تعاون را از جمله نهادهای مالی بخش تعاون دانست که تعامل اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها با آن امکان ارائه خدمات بهینه به فعالان تعاونی و اقتصادی را به‌وجود می‌‌آورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  −    =  6