تعداد تماس‌ها با مرکز ارتباط نوین از مرز ۹۳۷ هزار تماس گذشت

بانک اقتصادنوین در راستای حرکت از وظیفه محوری به مشتری علاوه بر پیش‌بینی انواع خدمات بانکی نوین، ابزار و عناصر جلب رضایت مشتریان نیز در این بانک فراهم شده است که از جمله این خدمات می‌توان به فعالیت مرکز 24 ساعته ارتباط نوین اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک اقتصادنوین در راستای حرکت از وظیفه محوری به مشتری محوری همواره کوشیده با فراهم‌سازی ابزار و خدمات نوین زمینه رضایت‌مندی مشتریان خود را در سراسر کشور فراهم کند که در این راستا علاوه بر پیش‌بینی انواع خدمات بانکی نوین، ابزار و عناصر جلب رضایت مشتریان نیز در این بانک فراهم شده است که از جمله این خدمات می‌توان به فعالیت مرکز 24 ساعته ارتباط نوین اشاره کرد.

 کارشناسان این مرکز در تمام ساعات شبانه‌ روز آماده پاسخگویی به سوالات، مشکلات، نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز در سراسر کشور می‌باشند.

بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های 48031000-021 ، 48031480-021 و شماره رایگان 900900007 نسبت به طرح سوال و دریافت پاسخ مناسب اقدام کنند.

لازم به ذکر است کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین در صورت لزوم نسبت به پیگیری موارد مطروحه از سوی مخاطبان اقدام و با برقراری تماس پیگیری نسبت ارایه اطلاعات به مشتریان اقدام خواهند کرد.

بر این اساس در دی ماه گذشته کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط نوین بانک اقتصادنوین بیش از 85 هزار و 600 تماس داشته‌اند که بیش از 57 هزار و 400 تماس در این ماه در قالب تماس‌های ورودی و بیش از 28 هزار تماس نیز در قالب تماس پیگیری در بخش تماس‌های خروجی به ثبت رسیده است.

با ثبت این تماس‌ها در ماه گذشته تعداد تماس‌های ورودی و خروجی کارشناسان مرکز ارتباط نوین بانک اقتصادنوین در سال جاری از مرز 937 هزار تماس گذشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

25  ⁄  5  =