پیش بینی دامنه نوسان انس بین ۱۲۱۹ تا ۱۲۶۰ دلار

در حالی که سرمایه گذاران بین المللی منتظر انتشار گزارش های بیشتری در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا تا پایان هفته جاری هستند تحلیل ها روند آتی قیمت طلا در کوتاه مدت را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از سایت طلا از اف ایکس امپایر؛ انتشار گزارش های مربوط به وضعیت اشتغال و بیکاری در آمریکا و میزان فروش کالاهای سرمایه ای در این کشور تاثیر زیادی بر نوسانات ارزش دلار خواهد داشت و در صورت کاهش یا افزایش ارزش دلار این مساله تاثیر معکوسی بر قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

بر اساس این گزارش سرمایه گذاران بین المللی همچنین منتظر تحولات بازارهای سهام در کشورهای در حال توسعه و نوظهور هستند. در صورت کاهش بیشتر شاخص سهام در بازارهای نوظهور قیمت جهانی طلا نیز با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

به اعتقاد تحلیلگران اف ایکس امپایر سطح حمایتی طلا در شرایط کنونی 1230 دلار در هر اونس است و در صورت شکسته شدن این سطح احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا به 1226 دلار و حتی 1219 دلار وجود دارد. از سوی دیگر سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در کوتاه مدت 1260 دلار در هر اونس خواهد بود. در صورت افزایش تقاضای فیزیکی به خصوص در بازارهای در حال توسعه و نوظهور قیمت طلا می تواند سطح مقاومتی 1260 دلاری را بشکند

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =