«میزان» بزودی مجوز می‌گیرد

مشاور عالی موسسه مالی واعتباری میزان اعلام کرد:مذاکرات این موسسه با بانک مرکزی برای دریافت مجوز درجریان بوده واز پیشرفت مناسبی برخورداراست و این مؤسسه بزودی مجوز می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم، احسان حلمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای دریافت مجوز رسمی فعالیت از بانک مرکزی گفت: مذاکرات میزان با بانک مرکزی ومعاونت نظارتی آن از دولت گذشته آغاز و در دولت جدید از سرعت مناسبی برخوردار شده است.این موسسه به تدریج درحال فراهم کردن شرایط اعلامی بانک مرکزی برای اعطای مجوز است وبرخی مراحل آن را نیز طی کرده است.با این حال انجام کلیه مراحل نیاز به زمان داردکه البته تلاش میزان برهر چه کوتاه ترکردن آن است.
مشاور عالی مؤسسه میزان تصریح کرد:این موسسه از سالها قبل نیزخود را ملزم به رعایت دقیق ضوابط اعلامی بانک مرکزی دانسته و هیچ گونه شعبه ای را در طول این مدت راه اندازی نکرده است و فقط دو سال پیش در تهران به همراه ساختمان سرپرستی 2 شعبه خود را با مجوز بانک مرکزی دایر کرد.
احسان حلمی گفت : با هماهنگی بانک مرکزی ، مؤسسه مالی و اعتباری میزان در بحث ساماندهی تعاونی های کوچک و قرض الحسنه ها چند تعاونی را شناسایی و برای تحت پوشش گرفتن آنها اقدامات خود را از چند ماه قبل آغاز کرده است.
گفتنی است هم اکنون مؤسسه مالی و اعتباری 108 شعبه دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  +  7  =