بانک توسعه تعاون خدمات بهتری ارائه خواهد داد

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: این بانک با توجه به انتظارات ذینفعان و مشتریان، خدمات بهتر و ارزنده تری را ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم جشن گرامیداشت سی و پنجمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با حضور مدیران و کارکنان بانک توسعه تعاون در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد، با بیان مطلب فوق اظهار داشت:  تحقق اهداف و مأموریت های این بانک در چارچوب قانون سیاست های کلی اصل 44 و بر پایه ارتقاء بخشی سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی،  مستلزم توجه ویژه به کیفیت خدمات بانک توسعه تعاون بر اساس انتظارات ذینفعان و مشتریان است.

وی افزود: سرعت بخشی به فرآیند خدمات رسانی همراه با انجام اصلاحات ضروری در ساختار سازمانی بانک ضمن کمک به ترفیع جایگاه بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی،  به طور حتم مطلوبیت بیشتری را به بسته خدماتی بانک در جهت حمایت از تعاونگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی خواهد بخشید.

سهمانی با اشاره به نقش مهم نیروی انسانی در فرایند خدمات رسانی در این رابطه خاطر نشان کرد: تلاش در جهت حفظ انسجام سازمانی برپایه انسجام و یکپارچگی در فرآیند خدمات رسانی،  با تکیه بر یک برنامه ریزی راهبردی،  ضمن سرعت بخشی به تحقق اهداف مورد نظر و ارتقاء جایگاه بانک در شبکه بانکی ضامن برقراری یک محیط آرام و مطمئن برای کارکنان در جهت ارائه خدمات بهتر به بخش تعاون خواهد بود.

وی اضافه کرد؛ همدلی، همفکری و همیاری کلیه کارکنان بانک توسعه تعاون مسیر دستیابی به اهداف و برنامه های تعیین شده را هموارکرده و این بانک را در ارائه بهتر بسته خدماتی به مشتریان کمک خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  4