هشدار جدی پلیس آگاهی به مردم

پلیس آگاهی درباره کلاهبرداری به شیوه تخصیص سهام عدالت در کلانشهر تهران که اخیراً در موارد متعددی مشاهده شده است، به شهروندان هشدار داد.

خبرگزاری فارس: پلیس آگاهی درباره کلاهبرداری به شیوه تخصیص سهام عدالت در کلانشهر تهران که اخیراً در موارد متعددی مشاهده شده است، به شهروندان هشدار داد.

سرهنگ حمید چمنی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار در این خصوص اظهار داشت: یکی از روش‌هایی که کلاهبرداران از آن سوء استفاده می‌کنند پیگیری مطالبات دولتی است که به انحای مختلف از جمله سبد کالا، سهام عدالت و … بروز و ظهور کرده است.

معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا با اشاره به پرونده‌ای که در این خصوص در آگاهی تشکیل شده مخاطبان را با پرونده‌ای واقعی که در زیر می‌آید آشنا کرد:

شخصی به در منزل یکی از شهروندان مراجعه کرده و به او گفته «باید یکسری فرم‌ را تکمیل کنید و نیاز است تا به منزلتان بیایم».

همسر مالباخته با بیان اینکه این کلاهبردار به بانک اطلاعاتی دسترسی و مشخصات کامل آنها را در اختیار داشته، ادامه داد: کلاهبردار با مراجعه به منزل از ما کارت ملی و کارت حکمت را داشته است.

وی ادامه داد: وقتی از کلاهبردار کارت شناسایی خواستیم با رد اتهام کلاهبرداری و لفاظی گفت «کارت‌های ملی و حکمت را بدهید».

همسر «س.ش» در ادامه افزود: با اینکه خود و همسرم بازنشسته شرکت نفت و نیروی دریایی هستیم اما اغفال شدیم و در این بین مبلغ 500 هزار تومان هم از ما کلاهبرداری شد.

سرهنگ چمنی، معاون اجتماعی پلیس آگاهی ناجا ضمن هشدار به همشهریان در این خصوص اظهار داشت:

– از ورود افراد ناشناس در منزل به جد خودداری کنید.

– اخبار رسانه ملی و جراید را هر روز دنبال کنید؛ چرا که اگر مطالبه دولتی وجود داشته باشد مطمئن‌ترین تریبون رسانه‌ها هستند.

– اگر موارد مشکوک در این خصوص مشاهده کردید به پلیس 110 اطلاع بدهید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =