تقویت جایگاه پی‌پال در حوزه پرداخت‌های همراه

با خرید شرکت برین‌تری (Braintree) صورت گرفت:

ای‌بی (eBay) چندی پیش اعلام کرد فرایند خرید شرکت برین‌تری (Braintree) را به پایان رسانده است.برین‌تری در سال 2007 توسط برایان جانسون (Bryan Johnson) بنیان نهاده شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از شرکت ملی انفورماتیک برین‌تری تولیدکننده یک پلتفرم پرداخت بین‌المللی به همین نام است که عملکرد خلاقانه‌ای دارد و از آن به عنوان یکی از سردمداران نسل آتی استارت‌آپ‌های موبایلی یاد می‌شود.ای‌بی برای سر گرفتن این معامله حدود 800 میلیون دلار هزینه کرده است.

 

به گزارش پایگاه Online Banking Industry News، برین‌تری قرار است به عنوان یک سرویس جنبی تحت مدیریت بیل ریدی (Bill Ready)، با پی‌پال (PayPal) همکاری داشته باشد.

 

هدف برین‌تری این است که مشتریان بتوانند از طریق ابزارهای همراه، به تبادل تجربیات خود بپردازند.از این نظر برین‌تری را می‌توان تا حدودی هم‌ردیف اپلیکیشن‌هایی نظیر Airbnb، OpenTable، HotelTonight و Uber به شمار آورد.

 

HotelTonight اپلیکیشنی است که برای اطلاع یافتن از تخفیفات هتل‌ها در آمریکا و اروپا کاربرد دارد.Airbnb نیز سرویس معروفی در حوزه گردشگری و سفر است.

 

بر اساس این گزارش، Venmo، اپلیکیشن موبایلی برین‌تری نیز بخشی از این معامله بوده و قرار است به طور مستقل به حیات خود ادامه دهد.

 

کارشناسان معتقدند با نهایی شدن این معامله، برین‌تری تقویت جایگاه پی‌پال در حوزه پرداخت‌های همراه را به دنبال دارد و از آن سو، پی‌پال می‌تواند برین‌تری را به جایگاه برتری رهنمون باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2