نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی در سطح کشور برگزار می شود

با شعار «شهروند الکترونیکی در هفته خرید اینترنتی» از 3 تا 9 اسفند،

نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی کشور در اسفند ماه سال جاری از تاریخ سوم تا نهم در فضای اینترنت و با حضور فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور و از طریق وب‌سایت eshopfest.ir برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از  روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ، نخستین جشنواره هفته خرید اینترنتی کشور در اسفند ماه سال جاری از تاریخ سوم تا نهم در فضای اینترنت و با حضور فروشگاه‌های اینترنتی معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی کشور و از طریق وب‌سایت eshopfest.ir برگزار می‌شود. شعار امسال این جشنواره «شهروند الکترونیکی در هفته خرید اینترنتی» است و اهداف اصلی برگزاری آن، گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ خرید اینترنتی در سطح کشور؛ معرفی کسب و کارهای اینترنتی قانونمند و مورد اعتماد به اقشار مختلف مردم و ایجاد زمینه‌های پرورش شهروند الکترونیکی در سطح جامعه است.

این رویداد ملی به جهت کارکرد مشابه با نمایشگاه‌های بهاره‌ای است که هرساله با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی و در راستای تنظیم بازار شب عید و کمک به تامین مایحتاج مردم در سطح کشور برگزار می‌شوند. در عین حال، جشنواره هفته خرید اینترنتی با نمایشگاه‌های یاد شده تفاوت‌های زیادی دارد که عبارتند از:

1.جشنواره  به شکل کاملا مجازی در فضای اینترنت برگزار می‌شود؛

2.محدودیت جغرافیایی برای مشارکت فروشگاه‌های اینترنتی وجود ندارد و فروشگاه‌های مختلف از سراسر ایران، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

3.محدودیت جغرافیایی برای خریداران جهت خرید وجود ندارد و مردم از اقصی نقاط کشور می‌توانند به تمامی فروشگاه‌های جشنواره برای خرید کالاها و خدمات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

4.صرفاً فروشگاه‌های اینترنتی که از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نماد اعتماد الکترونیکی را دریافت نموده‌اند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند؛

5. علاوه بر عرضه‌کنندگان کالاهای مختلف‌، فروشگاه‌های ارائه دهنده خدمات نیز در این جشنواره امکان حضور دارند؛
6.کلیه فروشگاه‌های شرکت‌کننده در این رویداد می‌بایست شرایط ویژه‌ای (نظیر ارائه تخفیف، حمل رایگان، ارسال هدیه و…) برای کالاها و خدمات خود ارائه کنند؛

مراحل خرید
فرایند خرید از طریق وب‌سایت این جشنواره،  بسیار ساده بوده و مراحل زیر را در بر می‌گیرد:

1. مراجعه به وب‌سایت جشنواره (eshopfest.ir) در فاصله زمانی یاد شده (سوم تا نهم اسفند)؛
2.جستجو کالا یا خدمت مورد نظر براساس گروه کالایی یا براساس نام فروشگاه‌ها؛
3.مشاهده و بررسی شرایط ویژه ارائه شده برای کالای مورد نظر توسط فروشگاه یا فروشگاه‌های منتخب؛
4.اخذ تصمیم و هدایت به فروشگاه‌ مورد نظر جهت تکمیل فرآیند خرید؛
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  2