نمایندگان بیمه باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند

اولین دوره جامعه‌پذیری نمایندگان جدید و اولین دوره آزمون متقاضیان نمایندگی بیمه آسیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر، نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در اولین دوره جامعه‌پذیری نمایندگان جدید بیمه آسیا با تاکید بر اینکه نمایندگان باید اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند، گفت: انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیا باید به عنوان یک نهاد ناظر با نظارت دقیق و شفاف در امور حرفه‌ای و بیمه گری به نمایندگان جدید در انجام وظایف نمایندگی مساعدت کند.

در ادامه عضو هیات‌مدیره و معاون فنی اموال، مدیریت‌های ذی‌ربط و رئیس‌کانون انجمن صنفی نمایندگان بیمه آسیا در جهت آشنایی نمایندگان جدید بیمه آسیا سخنانی بیان کردند.

اعطای پروانه نمایندگی از طرف صحرانورد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا به صورت نمادین به دو تن از نمایندگان جدید با کمترین و بیشترین سن، پایان بخش اولین دوره جامعه‌پذیری نمایندگان بیمه آسیا با 67 نماینده جدید از استان‌های مختلف کشور بود.

این گزارش می‌افزاید: همچنین اولین دوره آزمون متقاضیان نمایندگی شرکت بیمه آسیا با حضور نمایندگان و ناظران بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و پژوهشکده بیمه برگزار شد.

در این آزمون که با بازدید دکتر کاردگر، نایب‌رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل، معاون فروش و توسعه بازار و حضور مشاور ارشد مدیرعامل، مدیر روابط عمومی، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران، سرپرست مرکز طرح و توسعه و معاون امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا همراه بود، 78 نفر شرکت‌کننده حضور داشتند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  14