بزرگ‌ترین شرکت بورسی به تالار شیشه‌ای برگشت

نماد معاملاتی هلدینگ خلیج فارس بعد از ارائه اطلاعیه شفاف سازی مورد بازگشایی قرار گرفت و بر این اساس بزرگ ترین شرکت بورسی به تالار شیشه‌ای برگشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،نماد معاملاتی شرکت هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس با توجه به اطلاعیه شفاف سازی با محدودیت نوسان قیمت، بازگشایی شد.

 

به این ترتیب نماد هلدینگ خلیج فارس که به همراه 10 شرکت پتروشیمی از روز 19 بهمن ماه و بعد از تصویب قیمت خوراک 15 سنتی در مجلس، متوقف شده بود بعد از ارائه اطلاعات شفاف سازی با قیمت 1695 تومان بازگشایی شد.

 

در این اطلاعیه سرپرست مدیریت مالی این شرکت اعلام کرده است که افزایش قیمت خوراک های گازی تاثیری بر قیمت تمام شده محصولات ندارد.

 

علی نیازی در این اطلاعیه گفته است:همانگونه که در گزارش وضعیت قراردادهای خوراک مربوط به مجتمع های تولیدی شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ تصریح و در سیستم کدال نیز درج شده است حدود 97 درصد خوراک مصرفی شرکتهای تولیدی میعانات گازی و یا مایعات از قبیل گاز طبیعی غنی شده NLG نفتا و سایر مشتقات نفتی است که از پالایشگاه ها دریافت می شود و سه درصد باقیمانده از گازهای اتان و سایر مشتقات گازی تامین می شود.

 

بنابراین افزایش قیمت خوراک گازی تاثیر چندانی در قیمت تمام شده محصولات شرکتهای زیر مجموعه هلدینگ نخواهد داشت ضمن اینکه گاز طبیعی متان به عنوان خوراک در هیچیک از شرکتهای بندرامام،بوعلی سینا،پارس و بورزویه مورد مصرف ندارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1