قلعه نویی به علی دایی:مبارکت باشد

سرمربی استقلال گفت: «دایی شناسنامه پرسپولیس است و چه بهتر که این تیم پرطرفدار به دست او اداره شود.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ااز گفته می شود علی دایی به کمک برخی دوستان سرمایه دار خود قصد دارد اتئلافی برای خرید پرسپولیس تشکیل بدهد تا اگر قرار شد سرخابی‌ها از طریق مزایده خصوصی شوند، بتواند با پشتوانه مالی بسیار بالا شانس خود را برای مالکیت پرسپولیس امتحان کند.

در این میان شاید برخی هواداران استقلال هم دوست داشته باشند که استقلال را در دست فردی ببینند که مورد حمایت آنها باشد. وقتی نام از دایی برای خرید پرسپولیس به میان می‌آید طبیعی است که هواداران استقلال دوست داشته باشند که نام خریدار تیم‌ محبوب آنها نیز قلعه نویی باشد تا دیگر شاهد رفتن مربی محبوب آنها به سایر تیم‌ها و قهرمان کردن تیم‌ها نباشد.

اما آنچه در شرایط کنونی مشخص است اینکه سرمربی استقلال تمایل چندانی به تشکیل ائتلاف برای مالکیت آبی‌پوشان را ندارد و این موضوع را می‌توان به راحتی از مواضع او فهیمد.

دیروز در باشگاه استقلال بحث در مورد خصوصی سازی سرخابی‌ها داغ بود. مسئولان این تیم در مورد شیوه‌های واگذاری و نفراتی که برای حضور در مزایده اقدام می‌کنند، اظهارنظر می‌کردند.

در این میان یکی از مسئولان باشگاه به قلعه نویی خبر داد که دایی می خواهد پرسپولیس را بخرد. وی معتقد بود که دایی از هر راهی استفاده می‌کند تا او و گروهش مالکیت پرسپولیس را بر عهده بگیرد و قلعه نویی که نمی‌خواست در این خصوص موضع روشنی داشته باشد گفت: «مبارکش باشد و امیدوارم این امر صورت بپذیرد زیرا دایی شناسنامه پرسپولیس است و چه بهتر که این تیم پرطرفدار به دست او اداره شود.»

در این میان یکی از دوستان قلعه نویی که بدش نمی‌آمد سرمربی استقلال هم برای خرید سهام این تیم وارد گود شود نظر قلعه نویی را در مورد خرید استقلال پرسید ولی سرمربی آبی‌پوشان با صحبت‌های خود نشان داد که علاقه به کارهای مدیریتی در سطح کلان باشگاه را ندارد و بیشتر دوست دارد کارش را به عنوان سرمربی تیم ادامه دهد.

قلعه نویی می‌گوید: «ای بابا، ما را چه به این کارها، جای ما روی نیکت تیم است نه روی صندلی مدیریت باشگاه. ما خاک زمین فوتبال را خورده‌ایم و جدایی از آن برایم خیلی سخت است. بهتر است امور مدیریتی هم بدست کسانی باشد که علاقه‌ای به این جایگاه دارند.»

* استفاده از محبوبیت قلعه نویی

اگر چه قلعه نویی اعلام کرده که شخصا علاقه‌ای به وارد شدن برای خرید سهام باشگاه را ندارد، اما عده‌ای از اطرافیان او بدشان نمی‌آید تا از محبوبیت سرمربی نزد هواداران استفاده کرده و به کمک او مالک باشگاه استقلال شوند.

خبرهای رسیده حاکی از این موضوع دارد که چند فرد متمول که ارتباط خوبی با سرمربی استقلال دارند، می‌خواهند گروهی را برای خرید امتیاز باشگاه تشکیل بدهند و مقابل فتح الله زاده و دوستان پولدارش قرار بگیرند تا به این شکل رقابت برای مالکیت باشگاه استقلال به شکل ویژه‌ای پیش برود.

این افراد باخبر شده‌اند که در ائتلاف تشکیل شده از سوی فتح الله زاده، قلعه نویی جایی ندارد و حالا آنها می‌خواهند به هر شکل ممکن سرمربی محبوب را به جبهه خود بیاورند و با توجه به اینکه تاکنون در فوتبال حضور نداشته‌اند، از محبوبیت سرمربی استفاده کرده و در دل هواداران جایی برای خود پیدا کنند.

هر چند که گفته می‌شود قلعه نویی در جلسه با نجف‌نژاد مدعی شده که اجازه نخواهد داد در موضوع خصوصی سازی از نامش سوء استفاده شود ولی به نظر می‌رسد مقابل خواسته‌های دوستانش که تاکنون بارها به او کمک کرده‌اند و برای حل مشکلات استقلال دست به جیب شده‌اند کوتاه بیاید و به گروه آنها اضافه شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  4  =