شمار کارتهای صادره بانک صادرات از مرز ٣٩ میلیون کارت گذر کرد

بانک صادرات به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا اسفندماه سال جاری ٣٩ میلیون و ٢٥٠ هزار کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده که این میزان بیانگر رشد ٢٠ درصدی نسبت به اسفند سال ٩١ است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات  در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، این بانک نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان در اسرع وقت اقدام نموده و بر این اساس تا اسفندماه سالجاری، بیش از ٣٩ میلیون و ٢٥٠ هزار کارت صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد، بیش از٢٨ میلیون کارت مربوط به استانها و ١١ میلیون کارت مربوط به مشتریان در تهران میباشد.

این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و … را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

شایان ذکر است از مجموع تعداد کارت های صادره ٢٧ میلیون سپهر کارت، ٦میلیون و ٨٠٠ هزار کارت هدیه و ٤ میلیون و ٩٠٠ هزار بن کارت می باشد.
گفتنی است دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، پرداخت تلفنی قبوض، تلفن بانک صدای سپهر (٠٩٦٠٢)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =