بانک‌های ملی و صادرات ایران در جمع ۵۰۰ برند برتر دنیا

نشریه تخصصی بنکر منتشر کرد

نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست 500 برند برتر دنیا در حوزه بانکداری، بانک های صادرات و ملی ایران را به ترتیب در رتبه های 426 و 475 این فهرست قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تسنیم نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود از 500 برند برتر دنیا در حوزه بانکداری، 2 بانک ایرانی را در این فهرست جای داده است.

این فهرست بر پایه شاخص هایی مثل ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام بانک، و ارزش آن در بازار سرمایه  تهیه شده است.

در فهرست 500 برند برتر 2014، بانک صادرات ایران رتبه 426 را به خود اختصاص داده است. ارزش برند بانک صادارت ایران 190 میلیون دلار اعلام شده است.

بانک ملی ایران به عنوان دومین بانک ایرانی که در این فهرست جای گرفته رتبه 475 را به خود اختصاص داده است. ارزش برند بانک ملی ایران نیز از سوی این نشریه 162 میلیون دلار برآورد شده است.

بانک آمریکایی ولس فارگو در صدر فهرست 500 برند برتر دنیا قرار گرفته است. ارزش برند این بانک 30.2 میلیارد دلار اعلام شده است. بانک اچ اس بی سی انگلیس با ارزش برند 26.8 میلیارد دلاری و بانک آمریکا با ارزش برند 26.6 میلیارد دلاری به ترتیب در رتبه های دوم و سوم از این نظر قرار گرفته اند. 

بانک های سی تی آمریکا، چیس آمریکا، آی سی بی سی چین، بی ان پاریباس فرانسه، سانتاندرز اسپانیا، بانک ساختمان سازی چین، و بانک کشاوزی آمریکا به ترتیب رتبه های 4 تا 10 در فهرست 500 برند برتر دنیا در حوزه بانکداری را به خود اختصاص داده اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =