رونمایی از خدمات جدید الکترونیک بانک سپه در بهار ۹۳

مدیرعامل بانک سپه خبر داد:

مدیرعامل بانک سپه گفت: ظرف سه چهار ماه آینده با هماهنگی‌هایی که با بانک مرکزی صورت گرفته و آمادگی‌ای که در بخش بانکداری الکترونیک بانک ایجاد شده خبرهای جذابی را به اطلاع هموطنان عزیز به‌ویژه مشتریان این بانک می‌رسانیم و از خدمات جدیدی در این بانک رونمایی خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سیدکامل تقوی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: ظرف سه چهار ماه آینده با هماهنگی‌هایی که با بانک مرکزی صورت گرفته و آمادگی‌ای که در بخش بانکداری الکترونیک نخستین بانک ایرانی ایجاد شده، خبرهای جذابی را به اطلاع هموطنان عزیز به‌ویژه مشتریان این بانک می‌رسانیم و از خدمات جدیدی در این بانک رونمایی خواهیم کرد.

وی گفت: همچنین به‌زودی برنامه‌های بانک سپه را برای 90سالگی این بانک اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل بانک سپه با اشاره به برنامه‌های بانک سپه برای نسل هزاره گفت: بانک سپه در تلاش است تا امکانی برای ارائه خدمات به نسل هزاره فراهم کند.

وی افزود: با ابزارهای فعلی نمی‌توان در  بازار آتی فعالیت کرد. نسل جدید با تغییرات سریعی که با آن همراه است، باید با الگوهای جدید در نظام بانکداری آشنا شود.

مدیرعامل بانک سپه اضافه کرد: ما دو برنامه اساسی در مسیر فعالیت‌های خود داریم، اول اینکه با جدیت روند نظام بانکداری در دنیا را رصد می‌کنیم و آینده نظام بانکداری به‌ویژه در ارتباط نزدیک و تنگاتنگ آن با روند پیچیده تکنولوژی را به‌دقت مدنظر داریم.

وی افزود: آینده بانکداری در نحوه ادامه فعالیت شعب، بهره گیری از ابزارهای نوین و خدمات مختلفی همچون همراه بانک و… را که قطعاً نحوه ارتباط با مشتریان را دچار تغییر اساسی خواهد کرد رصد و به همان نسبت به اتخاذ تصمیمات لازم در بانک سپه اقدام می‌کنیم.

تقوی‌نژاد اضافه کرد: البته در این روند باید شرایط اقتصادی و زیرساختی تکنولوژی و شرایط علمی و آموزشی مورد توجه قرار گیرند.

وی افزود: می‌توان با تلفیق بین تغییر نگرش‌ها، شرایط زیرساختی از جمله ارتباطات، دانش و اقتصاد دانش‌پایه در کشور با شرایط  خارج کشور برقرار کرد. لذا این امکان فراهم می‌شود که  بتوان خود را در مسیر دیگری قرار داد که همان امکان خدمت رسانی به نسل هزاره است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: برداشت ما این است مشتریانی که در آینده نه‌چندان دور از خدمات بانکی استفاده خواهند کرد با نیازها و خواسته‌های متنوع، نیازمند ارتباط و تعامل دیگری هستند که با شرایط امروزی کاملاً متفاوت است و ما متوجه این نکته هستیم و آن را در مسیر برنامه ریزی و فعالیت‌های خود مدنظر داریم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. رضا می گوید

    همیشه مدیران بانک سپه که جدید می آیند با شعارهای آنچنانی تبلیغ می کنند و از خدمات نوین و متمایز می گویند اما درعمل این بانک با 89 سال سابقه فعالیت هیچ ویژگی شاخصی ندارد و خدماتش در ردیف دیگر بانکهای دولتی هست..‍ پیامک آنی دیرتر از همه بانکها فعال شد… همین الان همراه بانک سپه روی 50 درصد گوشیهای اندرویدی کارنمی کند زیرا شرکتی که برنامه همراه بانک را نوشته فکر نسخه های جدید گوگل برای اندروید را نکرده بوده و برای ما که تلفن همراه مان نسخه جدید هست کار نمی کند حالا کی بانک سپه نسخه جدید را اراپه بدهد خدا داند….. ussd نداره و ایجاد نکرده …..و خیلی از کمبودهتی دیگر …مدیران این بانک فقط اهل شهار هستند و بس

ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12