یادی از مرحوم نوربخش در مراسم تجلیل از استادان بازنشسته دانشکده اقتصاد

مراسم تجلیل از استادان بازنشسته دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این مراسم از دکتر احمد توکلی، دکترحسین نمازی، دکتر عبدالامیرخلیلی، دکتر ابوالقاسم هاشمی، دکتر فرشید سیم‌بر، دکتر محمود روزبهان، دکتر فریدون تفضلی و دکترکامبیزهژبر‌کیانی، دکترسعید عابدین در‌کوش و دکتر محمد سعید نوری نائینی تجلیل شد.

دکتر عباس عرب مازار رئیس دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی گفت: این مراسم با ارزش به همت و با علاقه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی شکل گرفته است.

وی از اساتید فقیدی همچون دکتر نوربخش و مرحوم دکتر مرتضی قره‌باغیان یاد کرد و گفت: همچنین این مراسم وقت مناسبی است برای اینکه یادی از دانشجویان شهید دانشکده داشته باشم.

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز ضمن تقدیر از اساتید تاکید کرد: ما اساتید بازنشسته نداریم و این اساتید جزء پیشکسوتان ما هستند.

وی افزود: دانشگاه شهید بهشتی دارای قدمت است و این قدمت را از کسانی گرفته است که چه در تحقیق، چه در تدریس و چه در علم‌آموزی عمر خود را در این دانشگاه گذرانده‌اند.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی تصریح کرد: دانشگاه اگر بخواهد صرفا با یک نگاه و با منابع متکی به نفت اداره شود و توجه به منابع انسانی تکیه نداشته باشد، پیشرفت نخواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  2  =