بانک صادرات با ارزش‌ترین برند بانک‌های ایرانی شد

نشریه تخصصی بنکر با انتشار فهرست ٥٠٠ برند برتر در حوزه بانکداری بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند در بین بانکهای داخلی اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، نشریه تخصصی بنکر در جدیدترین گزارش خود فهرست ٥٠٠ برتر دنیا در حوزه بانکداری را منتشر و بانک صادرات ایران را به عنوان با ارزش‌ترین برند ( نشان تجاری) در میان بانکهای ایرانی اعلام نمود. این فهرست براساس شاخص‌هایی همچون، ارزش برند هر بانک، میزان ثبات و استحکام و ارزش آن در بازار صورت گرفته و در فهرست ٥٠٠ برندبرتر سال ٢٠١٤ بانک صادرات ایران رتبه ٤٢٦ را به خود اختصاص داده است و ارزش برند این بانک ١٩٠ میلیون دلار اعلام شده است.

 شایان ذکر است در فهرست ٥٠٠ بانک برتر تنها نام دو بانک ایرانی درج شده و بانک ملی پس از بانک صادرات ایران توانسته است رتبه ٤٧٥ را به خود اختصاص دهد.

براساس گزارش منتشره بانکهای امریکایی ولس فارگو، اچ اس بی سی انگلیس، بانک امریکا به ترتیب در رتبه اول تا سوم قرار گرفته‌اند.

گفتنی است موفقیت اخیر بانک صادرات ایران مدیون سیاست گذاری و برنامه ریزی صحیح مدیران عالی، همدلی و همراهی سهامداران، اعتماد مشتریان و تلاش و زحمت همکاران بوده که در صورت رفع محدودیت‌های بین‌الملل، با توجه به زیرساخت‌ و توانمندیهای بانک در عرصه‌های داخلی و خارجی زمینه پیشرفت  و اعتلای  بیشتری برای آن فراهم خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄  6  =