سیستم کارت‌خوان بانکی سیار در کشور ساخته شد

محققان یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تکیه بر دانش بومی موفق به طراحی و ساخت سیستم‌های کارت‌خوان بانکی (سیار) pos 3G و سیستم pda شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،صادق کاظمی‌فرد، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که با ترویج تجارت الکترونیکی زمینه استفاده از سیستم کارت‌خوان بانکی به جهت سهولت و امنیت بالا فراهم شد، اظهار کرد: با پیشرفت و گسترش شبکه تلفن همراه به منظور گسترش تجارت الکترونیکی و خدمات بیشتر بانک‌ها به مشتریان سیستم کارت‌خوان بانکی pos mobile وارد چرخه بانکداری الکترونیکی شد.

وی افزود: حمل آسان، سرعت بالا، استفاده از شبکه تلفن همراه از مزایای سیستم کارتخوان بانکی است، اما با اجرا و تشدید تحریم‌ها و تحریم‌های بانکی و منسوخ شدن و معایب سیستم‌های کارت‌خوان بانکی فعلی، فرصت ارائه محصوص نوکارآمد احساس شد

کاظمی‌فرد خاطرنشان کرد: سیستم کارت‌خوان بانکی طراحی شده با بکارگیری از نسل شبکه 3 تلفن همراه و بهره‌مندی از سخت‌افزار قوی موجب گسترش تبادلات الکترونیکی، افزایش سرعت تراکنش و در نهایت رضایت‌مندی مشتری می‌شود.

وی با بیان این که سیستم pda دومین محصول از دستاوردهای این مجموعه است، گفت: گسترش استفاده از سیستم‌های الکترونیکی در امور عمومی و خدماتی به منظور ارائه خدمات مناسب و بهره‌مندی از مزایای این سیستم‌ها از جمله در راهور ناجا (ثبت جریمه)، شرکت پست، شرکت برق، شرکت‌های توزیع و پخش محصولات تولیدی، بیانگر توجه سازمان‌ها و نهادها به استفاده از سیستم‌های الکترونیکی با هدف افزایش کارایی و ارائه خدمات مطلوب است.

کاظمی‌فرد خاطرنشان کرد: با شناسایی معایب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و با در نظر گرفتن سازمان و نهاد کاربر، سیستم‌های کاملا بومی به صورت offline و online طراحی و تولید شد. وی تاکید کرد: در آینده نزدیک با آغاز فرآیند تولید انبوه در داخل کشور علاوه بر بی‌نیازی از واردات، فرصت‌های شغلی بسیاری برای فارغ‌التحصیلان داخل کشور و سایر متقاضیان صورت می‌پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  16