ماکارونی ایرانی در سوپرمارکت‌های کانادا

البته نمی‌توان آمار دقیقی از میزان صادرات و ارزش آن ارائه داد، اما به جرأت می‌توان گفت ماکارونی تولید ایران را حتی می‌توان در سوپر مارکت‌های کشورهایی مانند کانادا نیز مشاهده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رییس هیات مدیره انجمن صنفی ماکارونی ایران گفت: در اخبار شنیده شده که دولت درصدد استفاده از ماکارونی در سبد حمایتی مرحله دوم است، اما تاکنون جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده است.

سید مهدی آثاریان با بیان این مطلب اظهار داشت: در صورت تمایل دولت برای جایگزینی برخی از اجناس سبد کالا، این انجمن وکارخانه‌های تولیدی مشکلی برای تامین کالا ندارد.

وی افزود: ما توان تهیه ماکارونی برای استفاده در سبد کالا را داریم.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی ماکارونی ایران تصریح کرد: البته باید در نظر گرفت هر کالایی که دولت در سبد کالا بگذارد، سبب می‌شود تا به همان میزان فروش در سطح بازار کاهش یابد.

آثاریان در مورد سرانه مصرف ماکارونی در کشور گفت: سرانه مصرف ماکارونی در کشور 6 کیلوگرم است.

وی ادامه داد: خوشبختانه ماکارونی تولید ایران از نظر کیفیت در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات داخلی را به کشورهایی مانند عراق، افغانستان، کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و همچنین کشورهای آفریقایی صادر می‌کنیم.

رییس هیات مدیره انجمن صنفی ماکارونی ایران توضیح داد: البته نمی‌توان آمار دقیقی از میزان صادرات و ارزش آن ارائه داد، اما به جرأت می‌توان گفت ماکارونی تولید ایران را حتی می‌توان در سوپر مارکت‌های کشورهایی مانند کانادا نیز مشاهده کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  27