کتاب بانکداری شرکتی به زودی منتشر می شود

کتاب بانکداری شرکتی با نگرش به بازار ایران و به منظور تحقق هدف تولید محتوا برای فرهنگ سازی و آموزش بانکداری شرکتی به عنوان یکی از ضرورتهای مهم نظام بانکی کشور به قلم احسان باقری و علیرضا صادقی بزودی منتشر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فراگیر شدن ارایه خدمات بانکداری شرکتی به عنوان  شیوه ای نوین در بانکداری  و با توجه به محدودیتهای مربوط به ادبیات مفاهیم و موضوعات مرتبط ،  اولین کتاب "بانکداری شرکتی" با نگرش بازار ایران به منظور تحقق هدف تولید محتوا برای فرهنگ سازی و آموزش بانکداری شرکتی به عنوان یکی از اصلی ترین ضرورتهای نظام بانکی کشور تالیف گردیده است .

   این کتاب از 10 فصل با عناوین تاریخچه، مفاهیم و تعاریف ، مدیریت استراتژیک ، سازماندهی و ساختار ،تقسیم بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه‌یابی ، زیر ساخت‌ها، سیستم‌ها و نرم‌افزارها ، روابط مشتریان ،  محصولات و خدمات ، مشاغل کلیدی ، کانال‌های توزیع و شواهد فیزیکی ، پیشبرد فروش و ترویج در بانکداری شرکتی ، در 200 صفحه به همت احسان باقری و علیرضا صادقی و با همکاری انتشارات شهداد به رشته تحریر درآمده است . این کتاب که بر مبنای 3 سال تجربه کاری در این حوزه تالیف گردیده است ، دیدگاهی کاملا بومی داشته و تلاش کرده است تا مفاهیم لازم برای درک درست از بانکداری شرکتی را ارایه نماید .

فصول انتخاب شده بر مبنای نیازها و سئوالاتی است که در این حوزه مطرح هستند . نگارش کتاب به گونه ای است تا برای تمام سطوح شاغل در نظام بانکی و مشتریان آنان قابل استفاده و درک باشد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  6