مهمترین عناوین ورزشی شنبه

مهمترین عناوین ورزشی شنبه:

ویسنته دل‌بوسکه فهرست 23 نفره بازیکنانی که برای دیدار دوستانه با تیم ملی ایتالیا به اردوی ماتادورها فراخوانده شده‌اند را اعلام کرد. در این فهرست که نام فرناندو یورنته، مهاجم تیم یوونتوس به چشم نمی‌خورد و در آن خبری از خوان ماتا، هافبک تیم منچستریونایتد نیز نیست، دل‌بوسکه برای اولین بار نام دیه‌گو کاستا را در میان بازیکنانش قرار داده است.

به گزارش تسنیم، دیه گو کاستا همان بازیکنی است که پروسه انتقال ملیتش از برزیلی به اسپانیایی جار و جنجال فراوانی به پا کرد و تصمیم وی برای ترک تیم ملی زاد‌گاهش از سوی افراد زیادی از جمله لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی سلسائو به شدت مورد انتقاد واقع شد. با تمام این‌ها او که سابقه حضور در جمع طلایی‌پوشان برای یک بازی دوستانه را هم دارد، حضور در جمع مردان دل‌بوسکه را ترجیح داد و به احتمال فراوان در دیدار دوستانه چهارشنبه هفته آینده تیمش برابر ایتالیا برای اولین بار پیراهن مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی 2014 را به تن خواهد کرد.

ویسنته دل‌بوسکه که از تیاگو آلکانتارا، هافبک بایرن مونیخ هم دعوت به عمل آورده در خصوص این فهرست گفت: اینکه این بازیکنان برای بازی دوستانه برابر ایتالیا دعوت شده‌اند معنایش این نیست که حضور همه آنها در جام جهانی قطعی است. کاستا دعوت شد چون عملکردش در اتلتیکومادرید قابل قبول بود، تیاگو هم همینطور. او در بایرن خوب کار کرده است. او در آنجا رقابت سختی برای قرار گرفتن در خط میانی تیمش داشت اما اکنون به مهره‌ای ثابت در تیم تبدیل شده است.

دل‌بوسکه در خصوص دعوت نشدن یورنته، ماتا، پویول و داوید ویا تصریح کرد: برای یورنته احترام فراوانی قائل هستیم درست مانند دیگر بازیکنانی که این بار به اردو دعوت نشده‌اند. دعوت نشدن پویول به معنای خط خوردن نام او از تیم ملی نیست. ما در توانایی‌های او شک نداریم البته زمانی که آماده باشد و به طور منظم بازی کند.

نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی اسپانیا عبارتند از:

درواز‌ه‌بانان: ایکر کاسیاس(رئال مادرید)، په‌په رینا (ناپولی)، ویکتور والدس(بارسلونا)

مدافعان: جوردی آلبا(بارسلونا)، رائول آلبیول(ناپولی)، سزار آسپیلیکوئتا(چلسی)، خوانفران(اتلتیکومادرید)، خاوی مارتینس (بایرن مونیخ)، سرخیو راموس(رئال مادرید)

هافبک‌‌ها: ژابی آلونسو (رئال مادرید)، سرخیو بوسکتس، سسک فابرگاس، آندرس اینیستا و ژاوی هرناندس (همگی از بارسلونا)، سانتیاگو کاسورلا (آرسنال)، کوکه(اتلتیکومادرید)، تیاگو آلکانتارا(بایرن مونیخ)

مهاجمان: دیه‌گو کاستا (اتلتیکومادرید)، پدرو رودریگس (بارسلونا)، خسوس ناواس ، آلوارو نگردو و داوید سیلوا (همگی از منچسترسیتی)

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −  38  =