مدیریت خودکار مطالبات با استفاده ازنرم افزار Bank Collection Software

در بانک IBS اجرایی شد

امروزه مدیریت مطالبات (Debt collection) به بخش مهمی از صنعت بانکداری تبدیل شده است، در این راستا بسیاری از بانک‌ها برای مقابله با این مشکلات، به استفاده از Bank Collection Software روی آورده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از شرکت ملی انفورماتیک شرایط و دگرگونی‌های عصر مدرن، مدیریت و وصول بدهی‌های معوقه را به کاری  دشوار و پیچیده تبدیل نموده است و امروزه این کار فراتر از برقراری چند تماس تلفنی یا ارسال نامه‌های وصول به دست بدهکاران است. از سوی دیگر قوانین موجود در این زمینه مرتباً دستخوش تغییر و تحول می‌شود.

به گزارش پایگاه نیوز وایر، بسیاری از بانک‌ها و موسسات مالی اگر بخواهند خود را به اجرای آخرین قوانین و بخشنامه‌های مربوط به مدیریت مطالبات ملزم سازند، احتمالاً با مشکلاتی چند دست به گریبان خواهند شد.

در برخی ایالت‌ها، آن دسته از بانک‌هایی که در اجرای این قوانین تعلل داشته‌اند، بعضاً با جریمه‌هایی روبرو گشته‌اند. بسیاری از بانک‌ها برای مقابله با این مشکلات، به استفاده از Bank Collection Software روی آورده‌اند.

این نرم‌افزار می‌تواند الزامات قانونی بانک‌ها در خصوص فرایندهای مدیریت مطالبات را تا حد زیادی کاهش داده و یا بعضاً به طور کامل حذف نماید.

بانک‌ها با استفاده از «بنک کالکشن سافتور» می‌توانند برخی فرایندهای مدیریت مطالبات را به صورت خودکار درآورند.

یکی از شرکت‌های طراز اول دخیل در این پروژه، کمپانی Intelligent Banking Solutions است که دفتر مرکزی آن در نیو لاندن ایالت نیوهمپشایر در آمریکا واقع است.

هر چند بسیاری از بسته‌های نرم‌افزاری از قابلیت خودکارسازی پروسه‌ها برخوردارند ولی برنامه بانک IBS، موسسات مالی را در پشت سر گذاشتن موفقیت‌آمیز چالش‌هایی همچون اقساط معوقه، قوانین پیچده فدرال و… یاری می‌رساند.

این برنامه همچنین می‌تواند رشد درآمدهای غیربهره‌ای را به همراه داشته باشد و ساده‌سازی دسترسی به اطلاعات مهم تجاری و مالی، بهبود تطابق و کاهش ریسک را نیز باعث گردد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  −  26  =