تازه ترین آمار بیکاری بزرگترین اقتصاد جهان

نرخ بیکاری در ماه مورد بررسی با یک دهم درصد افزایش به 6.7 (شش و هفت دهم) درصد رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از ایرنا – وزارت کار آمریکا روز جمعه در گزارش جدید از وضعیت اشتغال در آمریکا اعلام کرد: در ماه فوریه سال جاری – بهمن و اسفند- معادل 175 هزار فرصت شغلی غیرکشاورزی در آمریکا ایجاد شده است که 25 هزار فرصت شغلی بیش از پیش بینی ها بوده است، اما با این وجود نرخ بیکاری در این کشور اندکی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری کیودو، وزارت کار آمریکا اعلام کرد: با وجود ایجاد این تعداد فرصت شغلی، نرخ بیکاری در ماه مورد بررسی با یک دهم درصد افزایش به 6.7 (شش و هفت دهم) درصد رسید.

وزارت کار آمریکا در گزارش خود نوشت: این تعداد فرصت شغلی فراتر از انتظار بوده است.

پیش از این، پیش بینی می شد که در ماه فوریه به طور میانگین، 150 هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

وزارت کار آمریکا در گزارش خود همچنین میزان اشتغال غیرکشاورزی در دو ماه گذشته را نیز اصطلاح کرد و آن را اندکی افزایش داد.

گزارش وزارت کار آمریکا نشان می دهد که نرخ بیکاری در این کشور برای نخستین بار در 14 ماه اخیر اندکی افزایش یافته است. تحلیلگران این افزایش اندک نرخ بیکاری را نشانگر افزایش شمار جستجوگران کار عنوان می کنند.

وزارت کار آمریکا در گزارش خود نوشت: بخش خصوصی در ماه گذشته میلادی – فوریه – 162 هزار فرصت شغلی و بخش دولتی نیز 13 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

بر اساس گزارش وزارت کار آمریکا، میانگین حقوق کارگران و کارمندان در بخش خصوصی در ماه فوریه 20 دلار و 50 سنت در ساعت بوده است.

اشتغال فراتر از انتظار در آمریکا پیش از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا سبب افزایش بهای نفت در بازارهای نیویورک و لندن شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  5