خبر خوش برای کارمندان دولت

از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان سال آینده ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان سال آینده ابلاغ شد.

 محمود عسکری آزاد اظهار داشت: این افزایش در پی ارائه پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نیز معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و مصوبه هیات وزیران در 12 اسفند سال جاری انجام می‌شود.

بر اساس این مصوبه سقف افزایش حقوق کارکنان موسسات انتفاعی وابسته به دولت، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، بانک‌های دولتی، بیمه‌ها و شرکت‌های دولتی که قانون مدیریت خدمات کشوری را اجرا ننموده‌اند، نیز در سال 1393 بیست درصد تعیین شده است.

جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در ادامه گفت: حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر (شاغلان) موضوع تبصره ماده(76) قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مشمول این قانون و سایر مشمولان ماده مذکور، در سال 1393 به میزان 600 هزار تومان و حداکثر حقوق فوق العاده‌های مستمر این قبیل کارمندان هفت برابر این مقدار است.

بر اساس مصوبه هیات دولت، حداقل حقوق کارکنان شهرداری‌ها، بازنشستگان و وظیفه بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی کشوری و نیروهای مسلح و سایر صندوق‌های وابسته به دستگاه‌های اجرایی 600 هزار تومان  و حداکثر حقوق آنان نیز هفت برابر حداقل حقوق بازنشستگی تعیین می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2