کروز شایعه جدایی‌اش از بایرن را تکذیب کرد

پس از اینکه دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه بورسیا پارک دیدار جمعه شب بورسیا مونشن‌گلادباخ برابر بایرن مونیخ را از نزدیک تماشا کرد، روزنامه «دیلی‌مِیل» انگلیس گزارش داد مربی اسکاتلندی شیاطین سرخ قصد دارد تونی کروز، هافبک باواریایی‌ها را به خدمت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از نامه نیوز به نقل از خبرپو، هافبک 24 ساله بایرن که تا ماه ژوئن 2015 با سرخپوشان مونیخ قرارداد دارد هنوز قراردادش را با این تیم آلمانی تمدید نکرده است.

تونی کروز در گفت‌و‌گو با نشریه آلمانی «کیکر» در خصوص آینده‌اش گفت: من قادر نیستم هر چیزی که مطرح می‌شود را تکذیب کنم. در حال حاضر با بایرن مونیخ قرارداد دارم و تا به امروز هم نه من و نه باشگاه در خصوص تمدید آن برنامه‌ای نداشته‌ایم. در حال حاضر تمرکزم را به صورت کامل روی نیم‌فصل دوم گذاشته‌ام.

وی افزود: من برای یک تیم تراز اول و زیرنظر مربی سرشناسی بازی می‌کنم. در حال حاضر از بودن در بایرن مونیخ راضی هستم و اگر هم قرار باشد تصمیمی گرفته شود در آینده صورت خواهد گرفت.
کروز در سال 2006 از تیم هانزا روشتوک به بایرن مونیخ ملحق شد و پس از اینکه در مقطعی به طور قرضی برای بایرلورکوزن بازی کرد در سال 2010 به جمع سرخپوشان مونیخ بازگشت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  81