فروش بیمه‌نامه شخص ثالث کوتاه‌مدت به مناسبت سال جدید توسط بیمه ایران

عضوهیات‌مدیره و معاون فنی بیمه ایران گفت: این شرکت به‌منظورتامین رفاه و امنیت دارندگان وسایل نقلیه زمینی فاقد بیمه‌نامه، فروش بیمه‌نامه شخص ثالث کوتاه را به مناسبت فرارسیدن سال نو آغازکرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بیمه ایران؛ محمد حیدری با اشاره به اینکه ‌بیمه‌نامه مذکور در سه بسته کوتاه‌مدت دو ماهه(60 روز)، چهارماهه (120 روز) و شش ماهه(180 روز)‌ طراحی شده است، افزود: این بسته برای آن دسته از بیمه‌گذارانی که توان خرید بیمه‌نامه یکساله را به صورت یکجا ندارند طراحی شده و فرصت خوبی است تا آنان نیز بتوانند از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی بابیان اینکه تمامی دارندگان وسایل نقلیه به جز وسایل نقلیه صفرکیلومتر و موتورسیکلت می‌توانند این بیمه‌نامه را خریداری کنند، اظهار کرد: ‌طبق آمار درحال حاضر بیش از 20 درصد از خودروها بیمه‌نامه شخص ثالث ندارند و هرلحظه ممکن است برای خود و سایرین ایجاد مشکل کنند برهمین اساس این نامه را برای تامین آسایش و امنیت روانی آنان طراحی کرده‌ایم تا با خیالی آسوده از وسیله نقلیه خود استفاده کنند.

معاون فنی بیمه ایران با اشاره به آمادگی سراسری شعب و نمایندگی‌های این شرکت برای صدور این بیمه‌نامه تصریح کرد: ‌دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی که خودروی آنها فاقد بیمه‌نامه است از هم اکنون می‌توانند به شعب صدور و نمایندگی‌های این شرکت در سراسر کشور مراجعه واین بیمه‌نامه را خریداری کنند.

حیدری در پاسخ به این سوال که آیا به این بیمه‌نامه تخفیف نیز تعلق خواهد گرفت گفت: به بیمه‌نامه‌های کوتاه‌مدت تخفیف عدم خسارت اعطا نمی‌شود و آنان نمی‌توانند از تخفیفات بیمه‌نامه‌های شخص ثالث استفاده کنند.

البته بیمه‌گذارانی که چند فقره بیمه‌نامه کوتاه‌مدت متوالی بدون سابقه خسارتی که مجموع آن یک سال شود، خریداری کنند می‌توانند از تخفیف یکساله بهره‌مند شوند.

وی درباره جرایم دیر کرد خودروهای فاقد بیمه‌نامه پیش از صدور بیمه‌نامه جدید نیز گفت: طبق قانون بیمه اجباری مسوولیت مدنی دارندگان وسایل نقلیه موتوری زمینی درمقابل شخص ثالث، جرایم دیرکرد به خودروهای فاقد بیمه‌نامه تعلق می‌گیرد و دارندگان این وسایل نقلیه باید این جرایم را همراه با حق بیمه‌نامه شخص ثالث جدید بپردارند تا بتوانند بیمه‌نامه دریافت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ⁄    =  1