آمادگی ۳۵۳ شعبه کشیک در کنار کلیه کانالهای الکترونیک بانک صادرات در نوروز

بانک صادرات ایران علاوه بر بانکداری اینترنتی، تلفن بانک، همراه بانک، از طریق٤٠٧٠ دستگاه خودپرداز و ٣٨٥ هزار دستگاه پایانه فروش با در نظر گرفتن تعداد ٣٥٣ شعبه کشیک در روزهای ٢، ٣، ٤ و ١٢ فروردین ماه سال ٩٣ از ساعت ٩ الی ١٢ در سراسر کشور خدمات بانکی به هموطنان ارائه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در جهت رفاه حال مشتریان و هموطنان آمادگی دارد تا علاوه‌بر ارائه خدمات از طریق ابزارهای الکترونیکی همچون: بانکداری اینترنتی، تلفن بانک، همراه بانک، از طریق٤٠٧٠ دستگاه خودپرداز و ٣٨٥ هزار دستگاه پایانه فروش خدمات مالی متنوعی را به مشتریان و هموطنان، با در نظر گرفتن تعداد ٣٥٣ شعبه کشیک در روزهای ٢، ٣، ٤ و ١٢ فروردین ماه سال ٩٣ از ساعت ٩ الی ١٢ در سراسر کشور خدمات بانکی به هموطنان ارائه کند. همچنین شعب کشیک این بانک در روز ٢٩ اسفندماه نیز از ساعت ٩ الی ١٢ مهیای خدمات‌دهی به مشتریان هستند.

بنا بر این گزارش به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و رفاه حال مشتریان کلیه شعب این بانک از تاریخ ٢٤ اسفندماه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده در تهران از ساعت ٣٠/٧ صبح تا ٤٥/١٦ و در شهرستان‌ها از ساعت ١٥/٧ الی ٣٠/١٦ آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. مشتریان جهت کسب اطلاع بیشتر با مرکز صدای سپهر ٠٩٦٠٢ تماس یا به سایت www.bsi.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

35  +    =  44