برگزاری ششمین کنفرانس جهانی توسعه مخابرات در دبی

کنفرانس جهانی توسعه مخابرات WTDC-14 از تاریخ 10 فروردین ماه در کشور دبی آغاز و به مدت 11 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، کنفرانس جهانی توسعه مخابرات هر چهار سال یکبار و با هدف بازنگری پیشرفتهای مخابراتی صورت گرفته در کشورهای در حال توسعه و محقق کردن اولویتها، راهبردها و طرحهای عملیاتی توسعه ICT برای آینده برگزار می شود.

بنا بر اعلام حضور در مجامع بین المللی از طریق حضور فعال و تأثیرگذار در مجامع منطقه ای یکی از رویکردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور است و این وزارتخانه با ارائه اسناد تهیه شده به جلسات آمادگی کشورهای عضو APT برای WTDC-14 نقش بسیار مهمی را در تهیه نقطه نظرات این کشورها برای کنفرانس ایفا کرده است.

از اهداف این کنفرانس می توان به هدایت و رهبری موضوعات و اولویتها و برنامه های کاری بخش توسعه ارتباطات و ارائه پیشنهاد در خصوص نیازمندیهای ویژه مخابراتی مناطق به دفتر توسعه ارتباطات توسط کنفرانسهای منطقه ای توسعه ارتباطات اشاره کرد.

همچنین تعیین اهداف و استراتژیهای توسعه متعادل مخابرات در سطح جهانی و منطقه ای و توسعه و به روز شدن شبکه ها و سرویسهای کشورهای در حال توسعه از دیگر اهداف این کنفرانس است.

کنفرانس جهانی توسعه مخابرات پیش زمینه کنفرانس سران مختار است که در اکتبر 2014 در کره جنوبی برگزار می شود و توافقات اولیه در خصوص موضوعات مطرح در کنفرانس سران مختار در این کنفرانس مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄    =  3