باید سالانه ۷ درصد رشد اشتغال زایی داشته باشیم

باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وزیر تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال و تولید وظیفه سنگینی بر عهده مسوولان قرار دارد، گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

به گزارش ایرنا ، علی ربیعی عصر دوشنبه در نخستین گردهمایی مشترک استانداران و فرمانداران در وزارت کشور اظهار داشت: برای هر استان طرح آمایش اشتغال را که مراحل نهایی آن در حال انجام است ، مد نظر قرار داده ایم.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال وظیفه سنگینی بر عهده مسوولان است، گفت: طبق اطلاعات مرکز آمار ایران گام های اولیه را بخوبی برداشته ایم و اندکی بیکاری کاهش پیدا کرده که البته برای رسیدن به نقطه مطلوب راه درازی را در پیش رو داریم.

ربیعی با بیان اینکه باید اشتغال در روستاها و اشتغال بانوان را در برنامه ریزی مورد توجه قرار دهیم،گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب در کشور باید سالانه 7 درصد رشد در زمینه اشتغال زایی داشته باشیم.

وی همچنین کمبودها و مشکلات در بخش تعاون را مورد اشاره قرار داد و خواستار همکاری بیشتر برای بهبود شرایط در این زمینه شد.

نخستین گردهمایی استانداران و فرمانداران کشور در دولت یازدهم روز دوشنبه با حضور برخی شخصیت ها و مسوولان اجرایی در وزارت کشور برگزار شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −    =  4