اربیل عراق میزبان کالا و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان ایران

اولین نمایشگاه اختصاصی صادرات کالا و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان ایران اردیبهشت ماه در اربیل عراق برگزار می‌شود.هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تحرک در صادرات شرکت‌های این حوزه در کشورهای منطقه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتاق بازرگانی ایران و سازمان توسعه ی تجارت، اولین نمایشگاه اختصاصی صادرات کالا و خدمات فناوری نوین و دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران(Iran Technology Show – IREC) را از 15 تا 18 اردیبهشت‌ ماه در اربیل عراق برگزار می‌کند.

افشین کلاهی، رئیس مجمع تشکل‌های دانش‌بنیان ایران، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اولویت و اهمیت اساسی شرکت‌های دانش بنیان در اقتصاد مقاومتی، بازاریابی و بازارسازی برای کالاها و خدمات حوزه فناوری نوین را ضرورت اصلی و مهمترین نیاز این شرکت‌ها برای توسعه دانست و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ایجاد تحرک در صادرات شرکت‌های این حوزه در کشورهای منطقه اعلام کرد.

وی از تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در حوزه فناوری نوین و دانش‌بنیان دعوت کرد با حضور در این نمایشگاه، دستاوردها، توان و ظرفیت فناوری ایران را به کشورهای همسایه عرضه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =