شکایت هزار نفر از کارگران از «س.م» و «ب.ز»

وکیل مدافع پرونده شکایت حدود هزار نفر از کارگران از سازمان تامین اجتماعی گفت: از بازپرس درخواست کردیم گزارش تحقیق و تفحص مجلس در سال 89 از سازمان تامین اجتماعی را مبنای رسیدگی قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر وکیل مدافع پرونده شکایت حدود هزار نفر از کارگران از سازمان تامین اجتماعی گفت: از بازپرس درخواست کردیم گزارش تحقیق و تفحص مجلس در سال 89 از سازمان تامین اجتماعی را مبنای رسیدگی قرار دهد.

خلیل بهرامیان اظهار داشت: حدود هزار نفر از کارگران شرکتها و کارخانه های تولیدی کشور علیه متخلفان پرونده تامین اجتماعی شکایتی را مطرح کردند که این شکایت در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت ثبت شده است.

وی افزود: در این دادخواست علیه (س.م)مدیر عامل سابق تامین اجتماعی، (ب ز) میلیاردر معروف پرونده نفتی، دو معاون دولت دهم، تعدادی از رسانه‌ها و 37 نفر از نمایندگان مجلس که پول و کارت هدیه دریافت کرده اند، شکایت شده است.

بهرامیان خاطر نشان کرد: از نام بردگان به اتهام کلاهبرداری، خیانت در امانت، اخلال در نظام اقتصادی، ارتشاء و اختلاس طرح شکایت شده و باید این افراد توضیح دهند که چرا این هدیه ها  را دریافت کرده اند.

این وکیل دادگستری ادامه داد: در پرونده تامین اجتماعی گزارش تحقیق و تفحص مجلس در سال 91 مورد توجه قرار گرفته است. من از بازپرس خواسته ام گزارش سال 89 مجلس را مورد توجه قرار دهد. گزارش تحقیق و تفحص سال 89 مفصل تر بود و حساسایت آن باعث شد حتی در صحن مجلس هم قرائت نشود.

وی افزود: در دوره گذشته در بانک رفاه کارگران که متعلق به تامین اجتماعی است نیز سوء استفاده هایی انجام شده است که درخواست کردم مدیران وقت این بانک هم تحت تعقیب قرار بگیرند. پول هایی از این بانک به افرادی داده شد که هنوز پول و سود آن بازگشت داده نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  7