نرم‌افزار آفیس در فروشگاه‌های آنلاین کروم

نسخه آنلاین برنامه آفیس که شامل نسخه‌های رایگان Word، Excel، PowerPoint و OneNote است، به‌زودی از طریق فروشگاه اینترنتی کروم گوگل در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فارس نسخه آنلاین برنامه آفیس که شامل نسخه‌های رایگان Word، Excel، PowerPoint و OneNote است، به‌زودی از طریق فروشگاه اینترنتی کروم گوگل در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش زد دی نت، این نسخه که Office Web Apps نام دارد، پیش از این در محیط مرورگرهای IE، سافاری و کروم قابل استفاده بود، اما مایکروسافت گامی به پیش گذاشته و به کاربران مرورگر کروم امکان داده تا در قالب برنامه‌های نصب شده همراه از این محصولات استفاده کنند.در این میان نبود نسخه رایگان برنامه اکسل یکی از معایب Office Web Apps محسوب می‌شود. اما قرار است که این برنامه هم به‌زودی به مجموعه فوق افزوده شود. پشتیبانی از برنامه Visual Basic، امکانات جدید ویرایشی و افزایش سازگاری با محصولات مشابه هم در این نسخه در نظر گرفته شده است.بعد از اضافه شدن نسخه آنلاین اکسل، برنامه PowerPoint هم به‌طور آنلاین به این مجموعه اضافه می‌شود و از آن برای تهیه فایل‌های پاورپوینت در محیط آنلاین استفاده خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  ⁄    =  22