قرعه کشی ۳۳۳ جایزه طرح ۳ در ۳ باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت ، 333 جایزه نقدی به قید قرعه به شرکت کنندگان در طرح 3 در 3 اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مراسم قرعه کشی جوایز طرح 3 در 3 باشگاه مشتریان بانک ملت در سه مرحله و با حضور اعضای هیات نظارت متشکل از نمایندگان ادارات کل این بانک و با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برپا شد.
در مرحله نخست این مراسم، سه جایزه نقدی معادل سه میلیون ریال به ازای هر امتیاز واگذارشده میان آن دسته از اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت که از تاریخ اول دی ماه تا 29 اسفندماه سال 1392 تمامی یا بخشی از امتیازات خود را برای مشارکت در طرح 3 در 3 این باشگاه واگذار کرده بودند، قرعه کشی شد.
همچنین در مرحله دوم، 30 جایزه نقدی معادل 300 هزار ریال به ازای هر امتیاز واگذارشده و در مرحله سوم 300 جایزه نقدی معادل 30 هزار ریال به ازای هر امتیاز واگذار شده به قید قرعه به شرکت کنندگان در طرح 3 در 3 باشگاه مشتریان بانک ملت تعلق گرفت.
بر اساس این گزارش، اسامی برندگان از طریق وب سایت باشگاه مشتریان بانک ملت، ارسال پیامک و پست الکترونیک اطلاع رسانی خواهد شد.
در عین حال، جوایز برندگان طرح 3 در 3 باشگاه مشتریان بانک ملت پس از طی مراحل لازم، به حساب متمرکز آنان در این بانک واریز خواهد شد.
این گزارش حاکی است، در طرح مذکور، این امکان برای اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت فراهم شد تا با واگذاری تمامی یا بخشی از امتیازات خود با شرط واگذاری حداکثر 300 امتیاز، در قرعه کشی های مربوطه شرکت کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  48