سرمایه بانک شهر ۴۰۰ میلیارد تومان است

مدیرعامل بانک شهر با بیان اینکه هم اکنون سرمایه این بانک 400 میلیارد تومان است، گفت: این بانک از نظر سرمایه‌ای در رده آخر بین بانک‌ها قرار دارد و با 400 میلیارد تومان نمی‌توان بانکداری حرفه‌ای کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،پورزرندی در 59امین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 400 میلیارد تومان رقم مناسبی برای سرمایه یک بانک نیست، به ایسنا گفت:‌ ما تنها با سرمایه می‌توانیم فعالیت کنیم و رقم 400 تا 800 میلیارد تومان در دستور کار شورای سوم شهر تهران قرار گرفت و از شورای چهارم خواستاریم این موضوع را مدنظر قرار دهد.
وی افزود: تا پایان سال خود را جزو پنج بانک برتر معرفی و طی چند سال آینده جز برترین بانک‌ها خواهیم بود.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه این بانک از ابتکارات و تدابیر شورای شهر تهران است افزود: بنده بیش از 450 بار به سازمان‌ها مراجعه کردم تا این بانک برای شهر تهران ایجاد شود.
به گفته پورزرندی شهرداری تهران 4 سال پیاپی به عنوان رتبه برتر مدیریت مالی معرفی شده و در جهت مبارزه با فساد اداری حائز رتبه شده است.
مدیرعامل بانک شهر با اشاره به اینکه این بانک به عنوان یک امانت به دست ما سپرده شده است، گفت: همانند فرزند خود از این بانک مراقبت می‌کنیم، هرچند سه سال از بانک شهر دور بوده‌ایم اما می‌دانیم که بانک شهر می‌تواند به عنوان موتور محرک باشد و با سرمایه خود در راستای بانکداری حرفه‌ای گام بردارد.
پورزرندی همچنین از زحمات شورای سوم به دلیل تزریق بودجه تشکر کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4