فراخوان بیمه آسیا برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث

با توجه به ابلاغ رسمی افزایش دیه و حق بیمه شخص ثالث، از بیمه‌ گذاران بیمه آسیا دعوت می‌شود تا 10 اردیبهشت (اول رجب) و پیش از آغاز ماه‌های حرام برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث به شعب و نمایندگی های بیمه آسیا مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا مهدی حاضری، مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آسیا با اشاره به ابلاغ رسمی قوه قضائیه درخصوص افزایش دیه از اول اردیبهشت سال 1393، گفت: بیمه گذاران بیمه آسیا می‌بایست با توجه به شروع ماه های حرام تا 10 اردیبهشت به شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور(واحد صادر کننده بیمه نامه خود) مراجعه و نسبت به دریافت الحاقیه اقدام کنند.

 

 

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه آسیا با اشاره به افزایش دیه در ماه های حرام به 200 میلیون تومان، بیان داشت: سقف بیمه نامه های شخص ثالث در سال 1392، معادل152 میلیون تومان بوده که در سال جدید ماه های عادی را پوشش می دهد؛ لیکن در صورت عدم دریافت الحاقیه و بروز حادثه و خسارت در ماه های حرام (رجب، ذی القعده،ذی الحجه ومحرم) می بایست مابه التفاوت 48 میلیون تومانی دیه در ماه های حرام را خود بیمه گذاران بپردازند.

 

 

گفتنی است یکصد شعبه و بیش از سه هزار نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه ای به ویژه صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث به بیمه گذاران هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  7