شمار کارت های صادره بانک ملت از ۴۷.۵ میلیون فقره گذشت

شمار کارت های الکترونیک صادره از سوی شعب بانک ملت در سراسر کشور از مرز 47.5 میلیون فقره عبور کرد.همچنین تا مقطع مذکور، بالغ بر 12 میلیون و 435 هزار فقره هدیه کارت، بیش از 6 میلیون و 338 هزار فقره بن کارت و بیش از دو میلیون و 110 هزار فقره ملت کارت اصناف برای متقاضیان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک ملت، شعب این بانک تا اول اردیبهشت ماه سال جاری، بیش از 25 میلیون و 140 هزار فقره ملت کارت متمرکز برای مشتریان صادر کرده اند.

بر اساس این گزارش،همچنین تا مقطع مذکور، بالغ بر 12 میلیون و 435 هزار فقره هدیه کارت، بیش از 6 میلیون و 338 هزار فقره بن کارت و بیش از دو میلیون و 110 هزار فقره ملت کارت اصناف برای متقاضیان صادر شده است.

صدور بیش از 632 هزار فقره کارت اعتباری و حدود 689 هزار فقره کارت پویان از دیگر فعالیت هایی است که از سوی شعب بانک ملت در زمینه صدور کارت انجام شده است.

ملت کارت پزشکان، ملت کارت بازرگان، ملت کارت متمرکز تامین اجتماعی، فرهنگ کارت متمرکز، ملت کارت حمل و نقل، کارت مهان و کارت شایان از دیگر کارت های الکترونیک است که بانک ملت برای مشتریان صادر کرده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  +    =  63