حمایت بانک سامان از فعالان معدن و فولاد

نخستین همایش سراسری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سنگ آهن ایران، با عنوان چالش‌های پیشرو در تولید و تجارت سنگ‌ آهن 7 اردیبهشت‌ماه 93 با حمایت ویژه بانک سامان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در این همایش که با حضور مقامات کشوری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، فعالان حوزه سنگ‌ آهن، سرمایه‌گذاران، شرکت‌های پیمانکاری، شرکت‌های حمل‌ونقل، انبارداران و تشکل‌های صنفی مرتبط برگزار شد، احمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در سخنانی با اشاره به چالش‌ها و راهکارهای سرمایه‌گذاری در ایران، استراتژی‌های بانک سامان در حوزه‌های معدنی، فولاد و سنگ آهن را تشریح کرد.
مدیرعامل بانک سامان با بیان اینکه 43درصد تسهیلات بانک در سال 92 به بخش صنعت و معدن تخصیص یافته است، از آمادگی بانک برای ارائه خدمات اعتباری برای فعالان این حوزه خبر داد.
مدیرعامل بانک سامان به اهمیت بخش معدن، سنگ آهن و فولاد در اقتصاد ایران اشاره کرد و گفت: بانک سامان در جهت اعتلای نام پر‌افتخار ایران، آمادگی دارد که به‌عنوان شریکی مطمئن در جهت توسعه پروژه‌های معدنی و کمک به صادرات محصولات مربوطه، سرمایه لازم برای فعالان این بخش را فراهم کند.
طاهری گفت: بانک سامان امیدوار است با این سرمایه‌گذاری بتواند در افزایش تولیدملی، اشتغال و توسعه اقتصادی کشور نقش مؤثرتری ایفا کند.
گفتنی است در این همایش علاوه بر مدیرعامل بانک سامان، حجت‌الاسلام ابوترابی نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی کرباسیان رئیس هیئت‌عامل ایمیدرو، مصطفی مؤذن‌زاده مشاور معاون اول رئیس‌جمهور، پدرام سلطانی نائب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران سخنرانی کردند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  +    =  52