بازیکن پرسپولیس که می گفت آجیل شب عید ندارد ۷۰۰ میلیون از باشگاه گرفته بود

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «من هر روز برای پاسخگویی به دادگاه می روم و افتخار هم می کنم.»

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جام نیوز، محمد رویانیان که دل پری از اتفاقات پرسپولیس داشت، اعلام کرد که برخلاف چیزهایی که می‌ گویند بازداشت نشده است. رویانیان همچنین موضوع خصوصی سازی پرسپولیس را امری خلاف واقع دانست و اعلام کرد وزارت ورزش دوست داشته آدم هایی را به عنوان مجری خصوصی سازی به تیم اضافه کند که نزدیک به خودشان باشد.

 

رویانیان تلویحا اسپانسر پرسپولیس را تراکم فروش یاد کرد و گفت: «معلوم نیست که این افراد سال آینده هم در پرسپولیس باقی بمانند.»

 

* تراکم فروشی با نام پرسپولیس

وی گفت: «خصوصی سازی امر، تکلیف و نیازی قانونی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و قاطعانه اعلام می کنم که خصوصی سازی تنها راه موجود برای بهبود شرایط فوتبال است اما نحوه خصوصی سازی مهم است. دوستان در وزارت ورزش اعلام کردند که این یک دوره گذار یک ساله است تا شرایط واگذاری فراهم شود؛ یک سرمایه گذار و یک فردی که تراکم می فروشد آمده اند و گفته اند که یک سال در این تیم خرج می کنند که البته من هم امیدوارم این کار را انجام دهند.»

 

* مگر بی پولی جرم است؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که شاید ایرادهایی به عملکرد شما وارد باشد گفت: «یک سرباز نظام هستم و در پرسپولیس اقدام به درآمدزایی کردم اما از زمانی که رفتم علی رغم نامه نگاری ها با وزارت ورزش قرارادها و برنامه ها که برخی بالفعل هستند بیان نشده است.»

 

وی افزود: «به مدت 3 ماه آمدند و همه چیز را شخم زدند ولی حتی یک بار هم از من سوال نپرسیدند در حالی که مدیریت من را بررسی می کردند. مگر ما با هم دعوا داریم. به من نه تنها احترام نگذاشتند بلکه بی احترامی هم کردند و با اعلام مبلغ های غلط ذهن مردم را گمراه کردند. این بازرسان یک جلسه هم با من نگذاشتند تا کارهای مالی من را تحویل بگیرند. یک باشگاه ممکن است در شرایطی به سود دهی نرسد من در سال سوم دچار بحران اقتصادی شدم و به بی پولی خوردم؛ مگر بی پولی جرم است؟ اتهام زدن و آوردن افرادی که پول دارند بدون گفتن واقعیت های آنها جرم نیست؟»

 

* 50 میلیارد دروغ است

وی در خصوص بدهی های این باشگاه نیز گفت: «اعلام مبلغ 50 میلیارد به عنوان بدهی پرسپولیس خلاف واقع است. با چه استناد و مدارکی اعلام می کنید که این مبلغ بدهی وجود دارد. چرا بدون دلیل حکم صادر می کنید.»

 

* آجیل 700 میلیونی

مدیرعامل سابق پرسپولیس در خصوص ماشین های بدون سند نیز گفت: «این ماشین ها مربوط به سال 92 و 93 است که مبلغ آن از 110 میلیون و 145 میلیون تومان است و تعداد آن 17 عدد است. از این تعداد 14 تا سند دارد و تنها 3 ماشین سند ندارد و این همه بلوا به پا کرده اند. ما یک میلیارد داشتیم در حالی که قیمت این ماشین ها 2 میلیارد تومان بود و ما نیز با قرارداد با 2 نمایشگاه اتومبیل یک میلیارد را نقدی و ما بقی را قرار شد قسطی پرداخت کنیم و داشتیم این اقساط را پرداخت می کردیم. این موضوع به یکباره در برنامه 90 مطرح شد. متاسفانه برنامه 90 هم دادگاه است و هم نیروی انتظامی.»

 

رویانیان تصریح کرد: «بازیکنی که می گفت آجیل شب عید ندارد 700 میلیون تومان از باشگاه گرفت اما چون درگیر بازی ها بودیم زمان مناسبی نبود تا به این مسائل بپردازیم.»

 

* پول امسال  از کجا می آید؟

مدیرعامل سابق پرسپولیس به خصوصی سازی پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «آنها خصوصی سازی ای که خودشان نقش داشته باشند را دوست دارند و بهتر است خصوصی سازی مال خودشان نباشد. همه اینهایی که عضو هیات مدیره پرسپولیس شده اند را می شناسم و می دانم قرار است از کجاها این پول ها را وارد کنند.»

 

* روحانی و احمدی نژاد هم پرونده دارند

وی افزود: «نسبت به عملکرد وزارت ورزش به شدت انتقاد دارم و از برخی مسئولان آنها به مراجع قضایی شکایت کرده ام. قوه قضاییه مظهر عدالت است و نه تنها من بلکه بزرگانی بالاتر از من نیز مورد بازخواست قرار گرفته اند. من هر روز برای پاسخگویی به دادگاه می روم و افتخار هم می کنم. از شهردار و وزیر تا رئیس جمهور قبلی و فعلی در دادگاه پرونده دارند و نسبت به قوه قضاییه پاسخگو هستند. البته من بازداشت نشده ام.»

 

* مشکل شیرینی

رویانیان در خصوص شیرینی، سرپرست سابق پرسپولیس گفت: «وی به دلیل خرید زمینی که قبل از ورودش به پرسپولیس بود، با شرکای خود اختلاف داشت و به همین دلیل چند وقتی است که درگیر است. بازداشت او ربطی به فوتبال ندارد.»

 

* بیانیه می دهم

وی در پایان گفت: «ستاد کل نیروهای مسلح نسبت به اتهاماتی که به من وارد شده حساس شده و از من خواست تا در بیانیه ای جواب اتهام زنندگان را بدهم و گزارش کاملی را به کمسیون اصل 90 ارائه می کنم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  45  =  49