افتتاح شعب جدید بانک حکمت ایرانیان

مراسم افتتاح شعبه خیابان میر و مسجد سید بانک حکمت ایرانیان در شهر اصفهان، با حضور مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان و جمعی دیگر از مدیران این بانک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،، مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان در این مراسم  خاطرنشان کرد: کارهای بزرگ همواره توسط انسان‌های بزرگ و با همت و پشتکار والا حاصل می‌شود، به امید روزی که بانک حکمت ایرانیان بر تارک سیستم پولی کشور چون خورشیدی بدرخشد و راهگشای اقتصادی سالم و روان برای آیندگان میهن عزیز و رزمندگان بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران باشد.

همچنین چهارمین همایش مدیران مناطق و روسای شعب بانک حکمت ایرانیان با شعار «مدیریت جهادی، توانمند‌سازی منابع انسانی و ارتقای بانکداری مجازی» در روزهای سوم و چهارم اردیبهشت در شهر شیراز و با حضور ریاست هیات‌مدیره مدیرعامل، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک حکمت ایرانیان برگزار شد. در این همایش علاوه‌بر مباحث مهمی که در حوزه شبکه بانکی کشور و عملکرد بانک حکمت ایرانیان از سوی سخنرانان مطرح شد، چهار کارگروه تخصصی با عناوین «تجهیز منابع و سودآوری»، «فناوری اطلاعات»، «بازاریابی و سرمایه‌گذاری» و «اعتبارات» برپا شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

73  −    =  70