تحقق طرح «شهرهوشمند»

با امضای تفاهم‌نامه دوجانبه بین بانک‌شهر و شهرداری مشهد، طرح شهر هوشمند در مشهد مقدس تحقق می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، در آستانه میلاد امام محمدباقر(ع)، حسین محمدپورزرندی مدیرعامل بانک شهر و سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد با امضای تفاهم‌نامه‌ای در زمینه تحقق طرح شهر هوشمند، نخستین گام را در هوشمندسازی شهر مشهد برداشتند. دکتر حسین محمدپورزرندی در آیین رونمایی از 5طرح خدمات الکترونیکی در شهر مشهد که با همکاری شهرداری این شهر صورت پذیرفت، با اشاره به ضرورت توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی در حوزه بانکداری و گذار از بانکداری سنتی به بانکداری الکترونیکی، ارتقای کیفیت زندگی در شهرها را یکی از اهداف پیاده‌سازی و اجرای شهر هوشمند ذکر کرد. مدیرعامل بانک شهر در جریان این مراسم که با حضور شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهرداری مشهد و بانک شهر برگزار شد، این بانک را به مثابه موتور محرک پروژه‌های شهری قلمداد کرد.

پورزرندی خاطرنشان کرد که تامین منابع و ترافیک، دو مشکل بزرگ برای کلان‌شهرهای کشور محسوب می‌شوند که بانک شهر با توجه به ماهیت فعالیتی خود می‌تواند تاثیرات قابل‌توجهی را در به‌سامان کردن این دو معضل بزرگ شهرها داشته باشد که طبعا در این خصوص نیازمند همکاری نزدیک شهرداری‌ها با این بانک هستیم.

سیدصولت مرتضوی شهردار مشهد نیز در این نشست گفت: الکترونیکی شدن خدمات به نوعی، شفاف‌سازی مالی را در شهرداری‌ها به دنبال دارد و این امر می‌تواند امکان ارائه خدمات بهتر به شهروندان را فراهم کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  20  =  26