حضور بانک تجارت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی

مدیران و کارشناسان بانک تجارت با حضور فعال در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز ، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه‌های این بانک در حوزه انرژی می پردازند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک تجارت در این نمایشگاه که از روز شانزدهم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران دایر شده و تا بیستم اردیبهشت برپا است، بانک تجارت با اختصاص یک غرفه تخصصی در سالن 14 و 15 نمایشگاه علاوه بر معرفی خدمات و تسهیلات خود با نقطه نظرات کارشناسان داخلی و خارجی و فعالان این حوزه از صنعت آشنا می‌شود. از جمله اقدامات بانک تجارت در این نمایشگاه برگزاری جلسات ارائه مشاوره به مشتریان با حضور کارشناسان بخش های اعتباری ، ارزی و سرمایه گذاری و بازاریابی است. همچنین این بانک اقدام به معرفی خدمات شبکه آسان خرید برای استفاده پرسنل شرکتهای فعال در حوزه نفت می نمایند.

 

گفتنی است مانده تسهیلات و تعهدات بانک تجارت به بخش های مختلف صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی تا پایان سال گذشته به بیش از 80 هزار میلیارد ریال بالغ گردیده است. این بانک طی سالهای اخیر عاملیت فروش اوراق مشارکت برخی از مهمترین طرح‌های صنایع انرژی کشور نظیر اوراق مشارکت ارزی پارس جنوبی، پالایش نفت آبادان و پتروشیمی فجر را بر عهده داشته و اقدام به طراحی یک بسته خدمات ویژه شرکتهای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور نموده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

15  +    =  22