واکنش آنجلینا به ربوده شدن دختران در نیجریه

آنجلینا جولی، ستاره مشهور هالیوودی برنده اسکار و فعال حقوق بشر، روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی فیلم سینمایی Maleficent، ربوده شدن دختران مدرسه ای در نیجریه را بی رحمی غیرقابل تصور خواند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از برترین ها: آنجلینا جولی، ستاره مشهور هالیوودی برنده اسکار و فعال حقوق بشر، روز سه شنبه در کنفرانس مطبوعاتی فیلم سینمایی Maleficent، ربوده شدن دختران مدرسه ای در نیجریه را "بی رحمی غیرقابل تصور" خواند و در پاسخ به سوال خبرنگاری در این مورد گفت: «من فکر می کنم متأسفانه در دنیا شرارت واقعی وجود داره… می دونی وقتی اخبارو نگاه می کنی می بینی که مردم در حال رنج کشیدن هستن و بی رحمی زیادی وجود داره و این بی رحمی غیرقابل تصوره، مثل اون دخترایی که تو نیجریه ربوده شدن. این بی رحمی غیرقابل تصور و شرارت آمیزه.»

به گزارش برترین ها به نقل از تلگراف؛ او همچنین در مصاحبه دیگری گفت: «مثل بقیه منم واقعاً … واقعاً منزجر شدم از شنیدنش. فکر اینکه اون دخترا الان اونجا ترسیدن و آزارشون میدن و فروخته میشن، خیلی… خیلی… عصبانی کننده ست و یه جورایی غیرقابل درکه که کسی بتونه این کارو بکنه… با این حال من فکر می کنم این بخشی از یه مشکل بزرگتر یعنی مجازات نشدنه و چون آدما فکر می کنن می تونن از این قضیه قسر دربرن، این جور جرایمو مرتکب میشن.. و این کارو می کنن چون معتقدن دخترا نباید تحصیل کنن که این باور کاملاً غلطیه… هولناکه… البته که این حقشونه… تحصیل شگفت انگیزترین و مهمترین چیز برای دخترای جوونه…  ولی با اونا مثل اشیا رفتار میشه، بهشون تجاوز میشه.

و اگه دنیا کاری در این مورد نکنه و این آدمرباها در برن، ما این رسم وحشتناکو می سازیم. بنابراین فک می کنم باید فوراً کاری در این مورد صورت بگیره و سعی کنن این دخترارو پیدا کنن، سعی کنن اونارو برگردونن خونه و اگه خدای نکرده نتونیم اینکارو بکنیم حداقل این افرادو به سزای عملشون برسونیم.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄  10  =