هافبک فولاد پیشنهاد پرسپولیس را تأیید کرد

عبدالله کرمی در گفتگو با برنا، درباره دیدار تیمش مقابل السد، دعوت نشدن به تیم ملی و شانس بالای حضور فولاد در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد که این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عبدالله کرمی در گفتگو با برنا، درباره دیدار تیمش مقابل السد، دعوت نشدن به تیم ملی و شانس بالای حضور فولاد در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد که این گفت و گو را در ادامه می خوانید.

*تساوی ارزشمندی را در قطر کسب کردید؟ 

بازی درگیرانه و فیزیکی بود. ما خوب کار کردیم و با اینکه در زمین حریف به میدان رفتیم اما موقعیت گل هم داشتیم و می توانستیم به گل برسیم. دروازه بان السد خوب کار کرد و جلوی گلزنی فولاد را گرفت. با این حال نتیجه خوبی در قطر گرفتیم.

*ظاهرا السدی ها خیلی خشن بودند؟ 

بله السدی ها خشن بازی می کردند و خطاهای بدی روی بازیکنان ما انجام می دادند. خدا را شکر که کسی مصدوم نشد و به رغم خطاهای شدید بازیکنان سالم ماندند.

*فکر می کنی فولاد کار آسانی برای صعود داشته باشد؟

نه من اصلا این حرف را قبول ندارم. اینکه در قطر السد را متوقف کرده ایم دلیل نمی شود در اهواز حتما آنها را شکست دهیم. السد تیم خوبی است و شکست دادن این تیم آسان نیست. امیدوارم هواداران بیایند و مثل همیشه ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را در اهواز بگیریم و صعود کنیم.

*خبر داری نتایج فولاد می تواند امتیاز ایران را برای سهمیه های لیگ قهرمانان بیشتر کند؟

بله در جریان این موضوع هستم. تیم ما الان جدا از اینکه نماینده خوزستان است نماینده کل ایران هم هست. به جز فولاد همه نماینده های ایران حذف شده اند و ما وظیفه سنگینی داریم. علاوه بر اینکه با کسب نتایج خوب می توانیم آبروی ایران را حفظ کنیم بلکه باعث افزایش امتیاز ایران برای کسب سهمیه هم می شویم. ما هم سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم و مرحله به مرحله صعود کنیم.

*فکر می کنی فولاد بتواند تا فینال لیگ قهرمانان پیش برود؟

کار سختی است اما غیر ممکن نیست. مرحله به مرحله مسابقات سخت تر می شود و تیم ها قوی تر. آنچه مهم است و هنوز تکلیف آن معلوم نیست شرایط فولاد برای فصل بعد است. هنوز مشخص نیست فولاد برای فصل بعد چه وضعیتی دارد. تکلیف بازیکنان و کادر فنی نامعلوم است و بعد از بازی برگشت مقابل السد قرار است همه چیز مشخص شود. فولاد اگر می خواهد به فینال برسد باید تیم قوی تری برای فصل آینده ببندد.

*فرکی در فولاد می ماند؟

هنوز که چیزی مشخص نیست. باید صبر کنیم بازی برگشت مقابل السد تمام شود و ببینیم چه اتفاقاتی برای فولاد رخ می دهد.

*یکی از بازیکنانی بودی که همه فکر می کردند حداقل یک بار به تیم ملی دعوت شوی. دعوت نشدن ناراحتت کرد؟

همه فکر می کردند من به تیم ملی دعوت می شوم. مربیان و دوستانم متعجب بودند اما نظر کسی جز کی روش مهم نیست. در تیم ملی نظر کسی مهم است که من را قبول ندارد. من هم می توانم بگویم حقم است به تیم ملی دعوت شوم. به نظر کی روش که من را قبول ندارد احترام می گذارم و برای او و تیم ملی ارزوی موفقیت می کنم.

*برای فصل بعد تصمیم گرفته ای؟

هنوز نه. فعلا تمرکزم روی بازی با السد است. چند پیشنهاد دارم اما بعد از پایان بازی با السد درباره آینده ام تصمیم می گیرم.

*ظاهرا از پرسپولیس هم پیشنهاد داری؟

بله پیشنهادی رسیده اما هنوز تصمیم نگرفته ام.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  9