اعلام عزای عمومی در فارس

معظم له که بخشی از عمر با برکت خویش را در حوزه علمیه نجف در جهت تریبت طلاب علوم دینی صرف کرد و از جمله مبارزین انقلاب اسلامی بود که سال ها رنج حبس و شکنجه در رژیم بعث را متحمل شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،استاندار فارس و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به مناسبت رحلت آیت الله حاج سید محمد باقر شیرازی پیام تسلیت مشترکی صادر و طی آن 24 اردیبهشت ماه را در استان فارس، عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش مهر، متن پیام دکتر سید محمد احمدی و آیت الله اسدالله ایمانی به  این شرح است: خبر ارتحال عالم وارسته آیت الله العظمی حاج سید محمد باقر شیراز قدس الله نفسه الزکیه موجب تاسف و تاثر گردید. معظم له که بخشی از عمر با برکت خویش را در حوزه علمیه نجف در جهت تریبت طلاب علوم دینی صرف کرد و از جمله مبارزین انقلاب اسلامی بود که سال ها رنج حبس و شکنجه در رژیم بعث را متحمل شد.

وی سرانجام پس از سال ها نشر معارف دینی و تدریس فقه اهل بیت در روز ولادت مولای متقیان علی علیه السلام دعوت حق را لبیک و به دیدار حضرت معبود شتافت.

رحلت این عالم ربانی را به ساحت مقدس حجت ابن الحسن العسکری(عج) رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، حوزه های علمیه، خانواده مکرم ایشان و عموم مردم، خصوصاً مردم استان های فارس و مشهد تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت احدیت حشر با اولیاء الله و صالحین و غفران و رحمت الهی را برای ان فقید سعید و صبر به این ضایعه مولمه را برای دوستداران آن به حق پیوسته مسألت می نمایم.

به همین مناسبت روز 24 اردیبهشت ماه عزای عمومی اعلام می شود.

آیت الله شیرازی دیروز در سن 85 سالگی دار فانی را وداع گفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  63