کفاشیان: حامیان تیم ملی بیشتر خواهند شد

رئیس فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از حامی مالی جدید تیم ملی (اپراتور همراه اول) به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از حامی مالی جدید (اپراتور همراه اول) که در همایش حمایت از تیم ملی ایران برگزار شد، گفت: خوشبختانه مراسم باشکوهی در حمایت از تیم‌های ملی برگزار شد که از صنایع دستی و هنرهای صد درصد ایرانی و موسیقی تیم ملی ایران در جام جهانی و همچنین حامی جدیدی تیم های ملی ایران رونمایی شد.

 

وی در ادامه بیان کرد: حضور اپراتور همراه اول به عنوان حامی مالی برای فوتبال کشورمان همانند حضور بانک پاسارگاد دلگرم کننده بود و بر این باور هستیم که حامی‌های دیگری در راه اعتلای فوتبال ایران در فستیوال بزرگی چون رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل که بازتاب بسیار وسیعی دارد، در روزهای آینده در کنار نام ایران قرار خواهند گرفت.

 

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شرکت همراه اول با ظرفیت‌های گسترده و توانایی‌های ارزشمندی که در شبکه مخابراتی خود ایجاد کرده است، پیشنهاد سازنده‌ای برای در اختیار قرار دادن منابع و امکانات خود برای تقویت پل ارتباطی بین هواداران و تیم‌های ملی ارائه کرده که مورد استقبال فدراسیون نیز قرار گرفته است. این همکاری که امروز شاهد کلید خوردن آن هستیم، آغاز راهی برای بهره گیری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های رسانه تعاملی تلفن همراه و تعریف خدمات ارزش افزوده برای هواداران میلیونی فوتبال ملی است.

 

وی در پایان عنوان کرد: خدماتی که برای اولین بار فوتبال ملی از منافع تجاری آن بهره‌مند می‌شود و فوتبال دوستان با استفاده از آن ضمن دریافت خدمات مورد علاقه خود و همراهی با تیم ملی، با استفاده از رسانه فراگیر تلفن همراه در استقلال مالی تیم خود سهیم می‌شوند و در موفقیت تیم نقش ایفا می‌کنند. در واقع با نزدیک شدن جام‌جهانی فوتبال، حامیان تیم ملی در سراسر ایران و از میان مردم و مسئولین بیشتر خواهند شد و هرکس به اندازه توان خود مطمئنا به تیم ملی کشورش کمک خواهد کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  71