معرفی برترین فعّال سازان خدمات غیر حضوری بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملّت، قرعه کشی پایان دوره شش ماهه و سومین دوره دو ماهه اجرای طرح فراز را در حوزه فعّال سازی خدمات غیر حضوری برگزار کرد.در این قرعه کشی رقابت بین آن دسته از مشتریان جدید بانک ملت برگزار شد که به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری اقدام کرده و ماهانه حداقل 6 تراکنش داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور نمایندگان ادارات کل این بانک برپا شد برندگان 6میلیارد ریال جوایز نقدی فعّال سازی خدمات غیر حضوری مشخص شدند.

در این قرعه کشی، 400جایزه نقدی 5میلیون ریالی بین آن دسته از مشتریان جدید بانک ملت که در بازه زمانی اول دی ماه 92 تا 29 اسفندماه 92نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری (تلفن بانک، همراه بانک و بانکداری اینترنتی ) اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق مدیاهای مذکور انجام داده اند توزیع شد.

همچنین در قرعه کشی دیگری 40 جایزه 100 میلیون ریالی به قید قرعه به مشتریانی که طی 6 ماه اجرای طرح فراز، در هر ماه حداقل یک تراکنش مالی از طریق مدیاهای غیرحضوری انجام داده اند اختصاص یافت.

این گزارش حاکی است، تمام مشتریان مشمول بانک ملت دارای یک شانس در این قرعه کشی بودند لیکن امتیاز اعضای باشگاه مشتریان این بانک با ضریب دو برابر در نظر گرفته شد.

اسامی برندگان این قرعه کشی پس از طی مراحل اداری لازم از طریق سایت های اینترنتی بانک ملت و باشگاه مشتریان این بانک به اطلاع عموم خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  71  =  81