ساخت ۵ مدرسه توسط گروه مالی گردشگری

مراسم کلنگ‌زنی ساخت پنج مدرسه در مناطق محروم کشور (طرح کیمیای دانش)، با حضور رئیس گروه مالی گردشگری و مدیران استانی در استان کرمان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مهدی جهانگیری، رئیس گروه مالی گردشگری و رئیس هیات مدیره بنیاد خیریه یاس فاطمه النبی(س)» در این آئین اظهار داشت: در طرح کیمیای دانش در نظر داریم تا با احداث مدارسی در مناطق محروم کشور علاوه بر رفع محرومیت‌ها در توسعه علم و دانش نیز سهیم باشیم.

وی با اشاره به عملیات کلنگ‌زنی و احداث پنج مدرسه در روستاهای محمد آباد و علی‌آباد صوغان در شهرستان ارزوئیه، روستای دولت‌آباد در اسفندقه از توابع شهرستان جیرفت گفت: مقرر شده تا عملیات ساخت دو مدرسه دیگر در مناطق محروم رودبار و کهنوج نیز همزمان با آغاز عملیات کلنگ‌زنی این پروژه ها آغاز شود.
وی با اشاره به مشارکت بانک گردشگری در امر ساخت 10 مدرسه در مناطق محروم گفت: آموزش و پرورش امرمهم و تاثیر گذار در شکوفایی و پیشرفت کشور است . همه ما باید در این خصوص به یاری آموزش و پروش شتافته و برای رفع فقر و محرومیت از کشور در این بخش تلاش کنیم.

به گزارش بنکر، در فاز نخست طرح کیمیای دانش عملیات احداث پنج مدرسه در استان کرمان برنامه‌ریزی شد و در فازهای بعدی، عملیات ساخت مدارس در برخی نقاط دیگر پیگیری خواهد شد. همچنین عملیات ساخت و احداث این مدارس تحت نظر پیمانکاران سازمان توسعه و نوسازی مدارس انجام می‌شود و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، عملیات ساخت هر مدرسه به اعتباری قریب به 15 میلیارد ریال نیاز دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −    =  55