آکادمی بانک سامان آغاز به‌کار کرد

ساختمان جدید مرکز آموزش بانک سامان به‌عنوان نخستین آکادمی آموزش تخصصی مدیریت امور بانکی آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سیداحمد طاهری بهبهانی مدیرعامل بانک سامان در مراسم آغاز به‌کار این مرکز اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وظیفه همه فعالان اقتصادی ایفای نقش مناسب است.

وی افزود: بانک سامان نیز بر این اساس، در راستای پیشبرد اهداف دولت، فعالیت گسترده‌ای در سطح بین‌المللی صورت داده است و هم‌اکنون بانک سامان به‌عنوان یک بانک معتبر و محترم ایرانی در جهان شناخته می‌شود.

طاهری با اشاره به‌راه‌اندازی آکادمی سامان تصریح کرد: آغاز به‌کار این مرکز گام بلند دیگری در راستای پیشبرد برنامه‌های بانک سامان به‌شمار می‌رود و امیدوارم تمام همکاران سامانی، از این فرصت طلایی نهایت بهره‌برداری را داشته باشند.

ولی ضرابیه رییس هیات‌مدیره بانک سامان نیز در این مراسم، با بیان اینکه آموزش تنها به معنی بالا بردن سطح دانش مجموعه نیست، گفت: مهم‌ترین هدف از تاسیس این مرکز، آموزش مدیران آینده نظام بانکی به‌ویژه بانک سامان است.
ضرابیه گفت: توانمندی‌های کارکنان بانک باید به‌گونه‌ای پرورش یابد تا در آینده تمام مدیران بانک سامان از میان کارکنان بانک برگزیده شوند. ما برای آینده بانک سامان نیاز به تیم نخبگان داریم و درحال پرورش آن‌ها هستیم تا دانش لازم را کسب کنند.

رییس هیات‌مدیره بانک سامان تاکید کرد: تلاش می‌کنیم آکادمی سامان تبدیل به بهترین مدرسه عالی آموزش مدیریت بانکی خاورمیانه شود و درحال دریافت‌ مجوزهای لازم برای ایجاد این موسسه هستیم.

وی افزود: آکادمی سامان را با این هدف ایجاد کرده‌ایم تا در سطح کشور به تمام سازمان‌ها و از جمله بانک‌ها که نیازمند آموزش‌های مدیریت هستند خدمات ویژه ارایه کنیم.

رییس هیات‌مدیره بانک سامان با اشاره به 4 اصل سند چشم‌انداز 5 ساله بانک سامان خاطرنشان کرد: با چند دانشگاه معتبر دنیا درحال مذاکره برای برگزاری دوره‌های آموزشی هستیم و از امروز نیز، نخستین دوره آموزشی MIM با همکاری دانشگاه greloble فرانسه آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر احمد مجتهد عضو هیات مدیره بانک سامان و رئیس هیات‌امنای آکادمی سامان نیز در این مراسم، در سخنانی گفت: ساختمان جدید آموزش بانک سامان، در سطح استانداردهای جهانی تجهیز شده تا امور آموزشی مدیران و کارکنان بانک با قدرت بیشتر پیگیری شود.
مجتهد تصریح کرد: برنامه‌های اموزشی این مرکز با همکاری مدرسان مشهور اروپایی تهیه شده و سطح دوره‌ها، برابر با بالاترین سطوح آموزشی اروپا ازجمله کشور فرانسه است.
در ابتدای این مراسم، فرشته ضرابیه مدیر امور منابع انسانی و عضو هیات امنای آکادمی، گزارشی از تشکیل و تجهیز آن ارایه کرد.

فرشته ضرابیه گفت: برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی این مرکز از سه سال پیش آغاز شد و تلاش کردیم مرکزی در شان بانک سامان و کارکنان آن آماده‌سازی شود.
وی خاطرنشان کرد: آکادمی سامان با 6 کلاس آموزشی مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری، سیستم‌هایAll in one ،  شبیه‌‌ساز شعبه، لابراتوار رایانه و کتابخانه و امکانات رفاهی مختلف تاسیس شده است.

این گزارش حاکی است، در پایان این مراسم نیز از اساتید برتر مرکز آموزش بانک سامان در سال 1392 قدردانی شد. حمیده حدادی مدرس بانکداری مجازی، مهدی باقی مدرس تجهیز منابع، امیر جنگی مدرس فناوری اطلاعات و سوپروایزری، فریدون شیرازی مدرس اعتبارات اسنادی و مجتبی رشیدی مدرس دوره‌های خودپرداز استاد برتر مرکز آموزش بودند که از سوی مدیرعامل و رئیس هیات‌مدیره با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی از آن‌ها قدردانی شد.

height=420

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  15