پیش بینی کارشناسان کیتکو از قیمت طلا

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در روزهای آتی با تغییر و نوسان چندانی روبرو نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از جهان سهم اکثر کارشناسان اقتصادی در نظرسنجی اخیر کیتکو نیوز پیش بینی کردند قیمت طلا در روزهای آینده در محدوده 1280 تا 1315 دلار در نوسان خواهد بود و تغییر چندانی نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش از 33 کارشناس ارشد اقتصادی 25 نفر در نظرسنجی این هفته کیتکو نیوز شرکت کردند که از این تعداد نیز 11 نفر پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته جاری بدون تغییر چندانی روبرو خواهد شد. 8 کارشناس اقتصادی نیز اعلام کردند قیمت طلا در روزهای آتی با کاهش روبرو می شود و 6 نفر نیز به افزایش قیمت طلا رای داده اند.

در نظرسنجی هفته گذشته اکثر کارشناسان به کاهش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با رشد 6 دلاری معادل 0.5 درصدی روبرو شده است.
چارلز ندوس کارشناس اقتصادی در این باره گفت: میانگین قیمت جهانی طلا طی 100 تا 200 روز گذشته بین 1290 تا 1300 دلار در نوسان بوده است. به نظر من قیمت طلا در روزهای آینده بدون تغییر چندانی روبرو خواهد شد.

براساس گزارش طلا، تنها عاملی که می تواند موجب افزایش قیمت طلا شود بحران اوکراین است ولی در شرایط کنونی بحران اوکراین نمی تواند قیمت طلا را چندان افزایش دهد.

برخی کارشناسان نیز بر این باورند که قیمت طلا طی هفته آینده به 1275 دلار نخواهد رسید ولی بهبود وضعیت اقتصادی آمریکا موجب خواهد شد تا قیمت این فلز زرد به زودی به این سطح برسد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  45